• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Beckah82

Ojojoj har inte gråtit så mycket på länge men nu bara forsade tårarna när jag kikade på TV-inslaget.

Känns så konstigt...kan verkligen känna en saknad efter Tille trots att jag aldrig träffat honom. Men det fattas något. Det fattas att gå in här i tråden och läsa om Tille. Det fattas rapporteringar om Tille i bloggen.

Hur han ätit, hur han sovit. Nya foton på hans vackra ögon...det har inte riktigt trillat på plats för mig förrän nu....Tille ÄR borta

*usch nu rinner tårarna igen*

Lilla barn...ska bära dig i hjärtat så länge jag lever!

• kapet

God natt Tille lille.Sov gott! Säkert har du det bra där du är nu.

GOD'S LITTLEST ANGEL
    Mommy and Daddy don't cry for me.
    To walk the earth was not meant to be.
    I'm in God's house you see.
    I watch over you every day.
    I know that you love me in a very special way.
    You wanted me to be healthy and whole,
    So you had to let me go.
    You will get to see me every day
    As you look at the children who past your way.

I may be the little boy with the dimple in his chin
    Or the little girl with the golden curl.
    You will know what you did is right Because
    When you look in the sky on a clear star filled night,
    I will be the star that is shining so bright.
    I love you Mommy and Daddy good night.

• Mandi74

Oj, blir aldeles tårögd när jag ser tv-inslaget. Så fint med alla bilder och med den fina låten i bakgrunden. Tille jag är helt övertygad om att ditt ljus för alltid kommer att brinna i våra hjärtan.

Massor av kramar till Tilles fantastiksa familj.

Tille - Ljuset som aldrig slocknar.

• skrattigtjej

Till tilles mamma och papa och syskon...

erat mod... eran styrka..
    det e många som avundar er..
    de e nog ingen som jag skulle klara av att skänka så mycket kunskap, när man bär på så mkt sorg som ni gör...
    allt fokuseras på tille just nu...

men ja vill gärna tillägna en tanke till er anhöriga med...
    det måste vara en tuff tid nu... ni ha framför er...
    men ni ska veta, att eftersom ni spridig så mycket kunskap och delat med er..
    ha ni öppnat nya väga och broar i folks tänkande...

enkligen kankse vi kan få en meddlidande värld, få folk att förså...
    att man är inte olik sejj sj, även om de ser ut som de på utsidan..
    men är ändå samma goda person inuti...

vill ägna en tanke till er son, som fick så mycket och gav så mycket...
    jag vill skänka miljoner krama till er...för er styrka och ert mod...
    och hoppas ni mår lite bättre nu....

Varma krama till er och till andra i liknande elle andra situationer som ha de svårt.... man kan besägra sjukdoma osv.... bara man e generös och dela med sejj.. även om de e svårt.... krama om hårt och fälle en tår....Gråter

• skrattigtjej
    attans med.. jag glömmde de ej syns så bra påå kanterna :/ jaja, ni som vill se bilderna.... hela.. ni kan gå in på mitt bild arkiv och kolla under... tillägnat tille och kristoffer :)