Tilles tråd
Goddag: Det har varit lite mycket idag. Förberedelser inför morgondagen och lite intervjuer. Håret blev helt okey.. jag är rätt snygg mörkhårig faktiskt *kråmar mig framför spegeln*
JennyMathsson: Skillnaden är den att den boken som är dyrare har jag gjort på www.gordinegenbok.se. Det är en site där man får ladda ned bilder och skriva egen text och så får man köpa en bok. Den var egetligen för oss privat. Men innan det blev sånt jätteståhej så var det några som frågade om dom kunde få köpa boken och då beställde jag liksom lite flera. När sedan fler ville köpa den så fick "Gör din egen bok" hjälpa till. Men den där boken innehåller inget om han sjukdom eller något sånt utan bara roliga minnen och händelser ifrån hans liv.
Den andra boken kommer att ges ut av ett riktigt bokförlag och den kommer komma ut i bokhandeln. Den innehåller dagboksanteckningarna och saker jag skrev innan jag började med dagboken. + bilder på Tille förstås. Och när jag skriver EB föreningen så menar jag förstås Tille fonden. Den enda pengarna som inte går direkt till Tilles fond är pinsen. Dom går till själva föreningen direkt.
Det har kommit in ca 300 000 kronor till fonden. Så det är jättebra och då har inte aftonbladets pengar kommit in än.
Nu ska jag faktiskt gå och starta grillen för vi ska grilla för första gången i år.
STora kramar till alla.
Förreste, vi kommer ha ballonger på begravningscermonin för det har Toblerone fixat : )
Therese