Tilles tråd
Godmorgon, här strålar solen idag.
HeWe: Vi kunde ana att det var du som hade skrivi texten : ) Du textar så himla fint. När det gäller träningen så tränar jag inte i första han för att bli "supersmal" utan för att må bra och för att kunna göra dom saker jag vill utan att flåsa ihjäl mig : ) Vilket tyvärr är fallet nu. Jag brukar inte köra på någon hård diet för det kan jag aldrig hålla i längden. Utan jag försöker träna 4 dagar i veckan rätt hårt och se till att jag får mycket vardagsmotion mellan träningspassen. Sedan brukar jag försöka att äta så nyttigt jag kan i veckan och på helgerna äter jag vad jag vill. Det har funkat bra och det är något som passa mig. Jag är inte någon sån som kör med alla möjliga bantningspreparat, utan jag tränar för att hålla mina muskler igång och på köpet får man en lite smäckrare kropp : )
Anonym. Jag vet att det har legat ett meddelande ute på tråden flera gånger och i gästboken har det varit även varit antydningar om det också. Men det har ju varit mycket folk både på tråden och gästboken så jag antar att man lätt kan ha missat det. Men det jag vill säga är att jag tänker på hela FL när jag läser diktsamlingen och jag uppskattar alla som skriver och stödjer oss här på FL. Vi har fått sånt stöd redan ifrån första tiden och alla här har betytt mycket för oss.
Nu ska jag ta och käka frukost.