Inlägg från: Flutterby |Visa alla inlägg
  • Flutterby

Tilles tråd

God morgon Tille och familjen! Hoppas ni får en skön promenad.

• Flutterby

God natt Tille och familjen! Önskar er allt gott och tänker mycket på er. Ska tända ett ljus jag med. Tille: sov gott och dröm vackert!

• Flutterby

Nu räcker orden verkligen inte till längre. Jag sitter med en stor klump i halsen. Önskar att det fanns något jag kunde göra. Ni ska i alla fall veta att jag tänker mycket på er o sänder er mina varmaste styrkekramar.

• Flutterby

Therese: vill bara krama dig, men eftersom jag inte kan det så försöker jag ge dig styrka med "tankekraft" i stället. Hoppas o önskar att ni slipper fler nätter som gårdagens. Jag ber en liten bön för Tille varje kväll och hoppas att den når fram. *kramar*

• Flutterby

Therese: angående att skriva i dagboken efteråt, hoppas du vet att ingen som följt denna tråden(jag tror jag kan skriva för alla) kommer att vänta sig att du skriver direkt efteråt, om du försvinner härifrån ett tag så vet vi ju varför. Hoppas du inte tar illa upp att jag skriver detta.

• Flutterby

Den här sången av Annie Lennox är så fin och de här raderna passar in på Tille, tycker jag:

"Precious little angel
    Take a look at what you?ve done
    Well I thought my time was over
    But it?s only just begun
    Precious little angel
    You?re my own sweet turtle dove
    Won?t you stay with us for ever
    In a bundle full of love

Precious little angel
    Tell me how can it be true
    That such a gift from heaven
    Has been sent for me and you
    Precious little angel
    Don?t you worry don?t you cry
    When this bad old world has crumbled
    I?ll be standing at your side"

Sov gott Tille-lille o dröm vackert.

Varma kramar till resten av familjen.

• Flutterby

När jag gått o lagt mig i går kväll försökte jag skriva en dikt till Tille i huvudet, men den blev inget bra. Jag ber i alla fall en lite bön för honom varje kväll nu, att han ska få må så bra han kan medan han är kvar hos sin familj, men att han inte ska kämpa längre än han orkar med.

Jag vet att det är bortom alla mirakel nu. Det gör så ont, men så är det ju och det har du skrivit om också, Therese.

Önskar igen att jag kunde hålla om er, ni ska veta att jag tänker mycket på er o tittar in här och i dagboken flera gånger om da'n. Ni är underbara!

*kramar o snusningar*

• Flutterby

Det känns extra viktigt att önska dig God Natt i kväll Tille. Sov gott och dröm vackert och vet att du har uträttat storverk här på jorden!

• Flutterby

God morgon familjen! Förstår inte hur Tille orkar hänga kvar. Hoppas att badet inte blir alltför smärtsamt, varken för Tille eller er. Tänker på er hela tiden! Kramar o snusningar/ Flutterby

• Flutterby

Tille: jag var på promenad med min lillkille idag och vi såg tre fjärilar. Då tänkte jag på dig. Du kommer att bli lika vacker när du får dina vingar! Ha det så bra du bara kan, hälsa till din underbara familj. *kramar*

Svar på tråden Tilles tråd