Inlägg från: Flutterby |Visa alla inlägg
  • Flutterby

Tilles tråd

Välkomna hem! Har läst dina anteckningar under semestern, Therese. Ni verkar ha haft det så underbart och det är ni verkligen värda! Hoppas ni kan "landa" i vardagen igen nu, men det går nog fint, ni har ju sån't fint stöd av familj och vänner. Skickar stora kramar från ett regningt Skåne. *kram*

• Flutterby

Jag spelade in inslaget i morse, ska titta på det ikväll, när lilleman sover. Såg en liten snutt och ni verkar ha "klarat" det jättebra! Stora kramar till er som vill dela det svåraste och samtidigt det underbaraste i era liv med oss. Ska banda dokumentären i kväll också ifall jag skulle bli avbruten.
    Stora kramar från mig!
    /Flutterby

• Flutterby

Therese: Jag har en fråga om dokumentären, du behöver inte svara om du inte hinner, för jag får ju svaret ikväll i alla fall. Hur länge filmade dokumentärfilmaren Tille? Var han med från början, då ni fick beskedet, eller kom han in senare? Kramar igen/Flutterby

• Flutterby

Har tittat lite grann, men min lillkille är så ledsen och vill inte sova, så jag får se det på video senare. Mina föräldrar spelar in det på DVD också. Vad fin den verkar i alla fall, filmen.

• Flutterby

Har försökt läsa ikapp, men det är inte lätt!

Har ännu inte hunnit titta klart på "Tilles Resa", men ska göra det snart, det lilla jag sett var så fint, jag blev både rörd, glad och ledsen.
    Tittade nyss på era semesterbilder, det var underbart att se er så glada och avslappnade! Självklart saknar ni inte Tille mindre för det! Som du redan skrivit, Therese, så har ni ju haft lång tid på er att bearbeta sorgen.

Jag önskar er allt gott inför framtiden och tänker ofta på er. Skickar kramar i mängd!
    Grattis till nya kissekatten! Jättesöt!

• Flutterby

Förstår att det varit en tung o sorglig dag idag, så jag vill skicka lite extra styrkekramar till er. Ska gå o skriva till Ilknur också, vad ledsen jag blev när jag läste att Berat somnat in! Som nå'n annan skrev: barn borde inte vara sjuka! *kramar*

• Flutterby

Hej familjen!

Jättefin ny bild på Tille! Lill-Elsa är jättesöt!
    Jag fick mina pins idag, tack så jättemycket! Vad fint att vingarna på fjärilen ser ut som "EB", det är förstås meningen. Vilket jättejobb ni måste ha haft för att få iväg alla pins, ni kan verkligen känna er stolta!

Kramar i mängd/Flutterby

• Flutterby

Önskar er en lyckad resa. Hälsa till Kristoffer och hans familj! Ha det så bra, kramar i mängd/Flutterby

• Flutterby

Tycker ni gör rätt i att hoppa över träningen idag, ni förtjänar en paus! Jag borde däremot _börja_ någon sorts träning, men vet inte vad. Får väl gå ut o gå med barnvagnen i alla fall, men det är ju såååå varmt! *puh*

• Flutterby

God Morgon(förmiddag) familjen och tråden!

Vilken pärs till fotbollsmatch det var igår! Tur att det slutade lyckligt!

Therese: får jag ställa en fråga om betalningen för pinsen här, eller ska jag maila till dig? Vill inte riskera att tråden stängs.

• Flutterby

Hej i värmen!

Har läste uppdateringarna från er semester o ni ligger ju inte på latsidan precis! Hoppas ni får fortsatt trevligt! (tur att spray-olyckan slutade lyckligt) Ha det gott, smält inte i värmen! *kramar*

Svar på tråden Tilles tråd