Tilles tråd
God natt lille Tille. Sov gott o dröm vackert.
Tänker så mycket på er alla! Önskar jag kunde ge er en bamsekram.
God natt lille Tille. Sov gott o dröm vackert.
Tänker så mycket på er alla! Önskar jag kunde ge er en bamsekram.
Glad Påsk Tille-vännen med familj!
Skönt att höra att natten varit lugn. Tille har det så bra hos er. Önskar att ni får en lugn o skön påsk, vi ska på bröllop i dag, så jag hinner inte kika in så ofta som jag brukar, men ni är med i tankarna hela tiden.
*kramar o snusningar*
Jag tände ett ljus för Tille när vi var på bröllop i går och nu läste jag att han har somnat in. Så skönt för honom, men så svårt för er. Vill att ni ska veta att jag inte kommer att sluta tänka på er och Tille, han lämnar ett stort tomrum efter sig, fast han var så liten. Sänder stora styrkekramar. Tack för att vi fick lära känna Tille och hela er familj.
God morgon familjen. Hoppas ni kunnat sova ordentligt i natt. Önskar er allt gott. Ni ska veta att Tille aldrig kommer att bli bortglömd och inte ni heller. Sänder er stora, varma kramar.
Har tänt en "cyberstjärna" för Tille nu.
God Morgon på er! Vill på detta sätt visa att jag fortfarande bryr mig om er o tänker på er. Ha det så bra ni kan! *kramar*
God morgon familjen! Har läst annonserna, de är så fina. Hoppas ni får en lugn o fin dag i dag, jag tänker mycket på er.
Hej och god morgon. Nu var det ett tag se'n jag skrev, men det betyder inte att jag slutat tänka på er, för det kommer aldrig att hända!
Ha det jätteskönt hos frissan, Therese. Hoppas solen lyser på er. Sänder bamsekramar upp till Tille och styrkekramar till er.
Önskar god natt o hoppas ni får sova gott. Jag ska tänka på er lite extra mycket(om det är möjligt...) i morgon. Låter så fint, det där med ballongerna, önskar man kunde se dem härifrån.
Önskar er en bra dag trots allt det svåra. Jag tror det kan bli en fin, ljus dag att minnas och att ni kommer att få le genom tårarna. Ska tänka på er klockan ett(tänker ju på er så ofta, så ofta ändå). Har tyvärr ingen ballong att släppa iväg, men ska tända ett ljus.