• AdWi

Tilles tråd

Hej på er!
    Hoppas att helgen varit god, läste att ni gick på en solig promenad, härligt!
    Det gör ont i hjärtat att läsa att Tille inte äter eller dricker..

Även fast vi inte känner varandra så tänker jag på er hela tiden. TACK för att jag fått lära känna er, ni har öppnat mina ögon på många olika sätt.

Hoppas nu att dagen blir så bra den kan.
    Många tusen kramar fyllda med styrka och några snusningar till Tille som gör att han himlar med ögonen.

• AdWi

LillemanTösa: Du skriver jämt så himla fint.. Ville bara säga det. KRAM på dig

• AdWi

Lilla söta Tille-killen..
    Det känns i hjärtat när du skriver att han är så svag, tårarna rinner och jag hoppas att han inte har ont.
    Ta vara på den här dagen och snusa extra mycket på Tilleman.
    Jag tänker på er hela tiden, ni har berört mig så otroligt mycket.
    Hoppas att dagen ändå blir så fin som möjligt och att badet blir lyckat om det blir något.

Många tusen stärkande, stöttande kärlekens kramar till er kämpande, starka, modiga familjen. Ge Tille en försiktig puss från mig samt några snusningar så han himlar med ögonen.
    KRAM KRAM KRAM

• AdWi

Så är man här igen.. Kan inte hålla mig från denna tråd.
    Vad skönt att höra att badet är avklarat, nu mår du väl gott Tille-killen?
    Kikar in senare igen.
    Många, varma kärlekens kramar till hela familjen och snusningar på Tilles vackra panna.

• AdWi

Försöker att skriva en rapport men tankarna vandrar hela tiden till dig, Tille..vackra, fina fjärilspojken.. Du har tagit en del av mitt hjärta för evigt!

Många tusen, stärkande kärlekskramar till hela familjen och ett par snusningar på Tilles vackra ansikte.
    KRAM KRAM

Hemgårn: Vad vackert du berättar.

• AdWi

Godmorgon!
    Vad härligt att ni fick lite sol igår, läste i AB.
    Är du med oss ännu, Tille älsklingen??

Tusen stärkande Kramar och fjäderlätta beröringar

• AdWi

Oj, en liten bissing till.. Grattis Tille-killen!
    Har förstått nu att du väntar med att hoppa på tåget tills Dea har kommit.

Tille: Om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänker på dig så skulle himlen lysa.

Therese: Ägna dig åt Tille och familjen nu, vi finns kvar här...

Hoppas att onsdagskvällen blir en fin kväll för er!

Många Kramar till kämpande familjen Vesterlund och snusningar på Tilles panna så han himlar med ögonen.

/Petra

• AdWi

Godnatt på dig lille Tille-killen.
    Hoppas att sömnen din blir rofylld med söta drömmar.

Många stärkande kramar till er alla och snusningar på Tilles vackra panna.
    KRAM KRAM KRAM

Tittar in imorgon igen!
    /Petra

• AdWi

Godmorgon Tille med familj.
    Hoppas att natten varit snäll mot er.
    Vill önska er en härlig skärtorsdag, hoppas att några solstrålar letar sig fram till Sundsvall idag

Många stärkande och upplyftande kramar samt några snusningar på Tilles fina panna som gör att han himlar med ögonen.
    KRAMISAR

Svar på tråden Tilles tråd