• AdWi

Tilles tråd

Hej igen,

Tittade på det nytagna fotot, vad fin han är...
    Han stora blå har sådan intensitet och klokhet.
    Blir alldeles tårögd när jag tänker på att han ska lämna oss.

Ett bad tycker jag låter härligt, det är du väl värd Therese.

Ge Tille-liten en försiktig snusning från mig.
    1000 Kramar till er alla!

• AdWi

Hemgårn: Har sagt det förr och säger det igen, vad fint du skriver.
    Om alla dina fina berättelser till Tille trycktes i en liten bok så skulle definitivt JAG köpa den. Skickar en Glad påsk kram till dig!

Ömma snusningar till Tille, fjärilspojken som berört så många på så kort tid.

• AdWi

Hej på er!

Har varit borta och inte kunnat skriva. Såg löpsedeln på aftonbladet i söndags och det var som ett hugg i magen när jag läste att Tille somnat in. Men nu slipper han lida mera och har kommit till en plats där han inte har ont något mer.
    Har försökt dikta litegrann.

"Vi fick lära känna en pojke så rar
    Tille, det speciella namn han bar
    Det var många som höll han så kär
    Den vackraste ängeln han nu är"

Vila i frid och TACK för att vi fick lära känna dig Tille.

Många Tankar samt 1000 Kramar till Therese, Nicklas, Liam och Dea.

• AdWi

Hej på er!

Therese: Var inne i din blogg och du hade haft över 7000 besök idag, helt fantastiskt vad människor bryr sig. Det gör mig varm om hjärtat.

Tycker att det är fint att hemgårn kommer att göra en bok av sina berättelser och att överskottet ska gå till EB-föreningen.

Många Kramar till alla fina medmänniskor därute och några stärkande till familjen Vesterlund.

• AdWi

Jag håller med LillemanTösa.
    Tille- Ljuset Som Alltid Stannar Kvar.

Kram på er alla!

• AdWi

Godmorgon alla!

Therese: Läste annonserna på sundsvalls tidning, vad vackra dom var allihopa.. Gråter en skvätt igen då!
    Namnet på boken tycker jag låter jättebra, mitt i prick

Alla: Therese har gjort en bok på gördinegenbok som man kan beställa, finns i hennes galleri.

Sen ska det komma ut en bok med alla dagboksanteckningar och lite bilder. Denna kommer att ges ut i bokhandeln.

Angående hemgårns bok, så kan man visa sitt intresse genom att maila hans inbox. Överskottet går till EB-föreningen.

Om jag förstått allt rätt

Skickar många styrkekramar och solstrålar till Therese, Nicklas, Liam och Dea.

• AdWi

Har sagt det förr och säger det igen, vilken oerhört fin människa du är Therese. Mitt upp i allt så skaffar du dig ett fadderbarn.. Om fler var som du så skulle vi få en bättre värld att leva i.

Apropå drömmar så drömde jag att jag kom hem till er och jag gav dig en kram. Hoppas att du fick den

Tänker på er ofta!
    Styrke-kramar till hela familjen beundransvärd

• AdWi

Vilka jättefina "nya" bilder i galleriet.
    Blir alldeles varm om hjärtat när jag ser Tille blåöga.

Kramizar

Svar på tråden Tilles tråd