• AdWi

Tilles tråd

Hewe:
    Det var någon som nämnde tidigare i tråden att tv4 kör alla sina lokala sändningar på nätet, så då kan man ju kika där om det inte kommer regionalt!

Kram till alla och några snusningar till Tille på sin stjärna..

• AdWi

Therese sade förut:
    Lokal fyran kommer sända inslaget imorgon klockan 0915. Sedan kan man gå in på nätet och kolla på dagens sändningar så då borde det gå för dom flesta att se i alla fall.

Kram till alla och några lätta snusningar till Tille på sin stjärna..

• AdWi

God eftermiddag allihopa.

Tassar in för att önska alla en trevlig helg, trådstartare som trådläsare
    Idag har vi mulet väder med lite regn, antar att Tille med vänner leker vattenkrig däruppe

Therese: Vill berätta en sak som jag kom och tänka på häromdagen. När min moster gick bort (hon hade diabetes och dog hemma) så cirkulerade det en svart fjäril i huset samma dag hon gick bort. När sedan begravningen var så cirkulerade det också en svart fjäril fast då runt hennes kista i kyrkan. Alla tyckte detta var mycket märkligt speciellt som man inte så ofta ser en svart fjäril..
    Med detta vill jag bara säga att jag tror att man lever vidare i någon form och vakar över de sina..precis som Tille vakar över er..den goa familjen kärlek..

Låter skönt att ni kommit igång med träning och reseplanering.
    NI kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta..Tille med världens goaste föräldrar och syskon..
    Miljoner kramar till er och självklart några snusningar till Tille på sin stjärna..
    Ha en superfin helg med valborgsmässofirande.. Ska jobba hela helgen så jag får se när jag kan kika in igen..
    KRAM KRAM KRAM

• AdWi

Ella79: Jättevackra ord du skrivit. Tror också att Tille tycker något sådant. Kram på dig

• AdWi

Godmorgon!
    Vad härligt att ni gillade paketet..
    Tycker INTE att ni behöver tacka på något speciellt sätt.
    Det är vi som ska tacka ER som gett av er underbara kärlek till Tille och varann och som faktiskt har fått människor att öppna ögonen och se livet på ett annat sätt.
    Jag tackar ER av hela mitt hjärta att jag fick lära känna er och er underbara lillprins, Tille.
    Må så gott i helgen och bara rå om varann.
    Många kramar till hela familjen och förstås, snusningar till Tille på sin stjärna..
    KRAM KRAM KRAM

• AdWi

Jag tänker på er och på lilla Tille.. Änglabarnen har nog ett hejdundrande vattenkrig idag
    Skickar ett fång Kramar och några snusningar till Tille på sin stjärna..
    KRAM KRAM KRAM

• AdWi

Godmorgon goa familjen..
    Önskar er en härlig onsdag
    Kramar till er och förstås några snusningar till Tille på sin stjärna..

• AdWi

Klatermaja: Det ska tydligen vara ett annat/längre reportage.

Kan tyvärr inte se själv eftersom min dator är för seg *snyft*

• AdWi

TV 4 Mitt:
    Har ni några planer på att visa reportaget regionalt??
    Tråkigt för oss som inte kan se pga av för sega datorer.

• AdWi

Skulle också vilja ha hjälp precis som Theodor05.
    Snälla, någon???

Theodor05: Om du får tag i någon kan inte du maila min inbox då?? Måste rusa nu tyvärr.

Kramar till alla samt ett par snusningar till Tille på sin stjärna..

• AdWi

Godmorgon på er familjen kärlek..

Vad upprörd jag blir att folk alltid ska missuppfatta allting. Tråkigt är ju att det är ni som får lida för det *suck*

Härligt att höra att innebandyn gick bra, du verkar ha kommit igång riktigt ordentligt.. önskar att jag hade den energin..
    Tränar bara en gång i veckan som synd är, men det är ju alltid något.

Hur står det förresten till med resfebern? Har den smugit sig på ännu?

Ha nu en riktigt underbar torsdag
    Många Kramar till er samt några snusningar till Tille på sin stjärna..

• AdWi

Det låter riktigt smaskens *slickar mig runt munnen*
    Hoppas att ni får en riktigt härlig kväll och att er resa blir precis så underbar som ni vill. Det har ni förtjänat

Eftersom jag inte hinner in i morgon så passar jag på att skicka er lite resekramar inför avfärd till Thailand.
    Hoppas att ni får jättehärligt!!

KRAM KRAM KRAM
    ..samt några snusningar till Tille på sin stjärna..

• AdWi

Härligt att ni kommit fram

Här är det nästan sommar men fortfarande för kallt i vattnet, 8 grader bara *brrr* Så kan ni bada lite åt mig med

Njut nu riktigt ordentligt för det är ni värda efter allt ni gått igenom.
    Hoppas att ni får två toppenveckor med många härliga minnen som kan plockas fram vid behov

Många Kramar till er och självklart några snusningar till Tille på sin stjärna...
    KRAM KRAM KRAM

Svar på tråden Tilles tråd