• AdWi

Tilles tråd

Godmorgon på er!

Vad skönt att gå till frissan, det är du väl värd Therese.
    Kan inte låta bli att tänka på er och hamnar i den här tråden flera gånger dagligen, måste läsa alla fina inlägg ..

Ser med spänning fram emot boken om Tille. Sen ser jag också fram emot hemgårns bok.

Nu ska jag försöka jobba lite idag fast jag är ganska trött då jag satt på akuten till klockan två inatt. Men det är ju bara sömn som går att ta igen

Hoppas att ni får en fin dag!
    Kramar till hela familjen och till alla i tråden

• AdWi

Hej på er!

Håller en tumme för att allt blir som ni tänkt imorgon.
    Vad roligt att du blev bra i håret Therese

Toblerone: Jättefint initiativ med ballongerna

Hoppas att ni får sova gott inatt så att ni är riktigt utvilade inför imorgon.
    Varma kärlekens kramar!
    Skickar lite snusningar till Tille på sin stjärna

• AdWi

Godmorgon!

ALLA mina tankar är hos er idag, kanske den svåraste dagen i ert liv, men ni tar er igenom det med all den kärlek som finns hos er. Många tårar rinner redan idag när jag läser alla fina inlägg med hopp om att eran dag ska bli bra, det värmer i hjärtat.

Hemgårn: Vad ska man säga? Du lyckades få mig att gråta..igen!
    Längtar så efter din bok med alla berättelser!

Här skiner solen och himlen är lika blå som Tilles vackra ögon, hoppas att den gör det hos er också.

Idag bär jag min fjärilspin med extra mycket stolthet och vördnad, för det är Tilles dag idag.

Många kramar fyllda med kärlek och styrka skickar jag er.
    Tille - för evigt i mitt hjärta!
    KRAM KRAM KRAM

• AdWi

Tille - du fattas oss!

Snusningar till dig och många kramar till din mamma, pappa, bror och syster.

Mina tankar är extra mycket hos er idag och även på söndag då det blir minnesstund.

KRAM KRAM KRAM

• AdWi

Så skönt att läsa att ceremonin blev just precis som ni hade tänkt er.
    Ni är sådana fina människor så ord räcker helt enkelt inte till.

Ha nu en riktigt fin fredagskväll och helg tillsammans med Dea och Liam. Rå om varandra riktigt ordentligt och bara mys.

Många 1000 kramar till er familjen beundransvärd och ett fång lätta snusningar till Tille på sin stjärna.
    KRAM KRAM KRAM

• AdWi

Vad härligt att läsa att både begravningsceremonin och minnesstunden gick bra. Det var väldigt fint av er att ni ville dela med er av bilderna från ceremonin. Oj, vad tårarna rann när jag såg kortet på dig, Nicklas och Liam..
    Det var roligt att få se den fina buketten som vi här på FL samlat till, den blev verkligen jättefin.

Vad härligt det låter med Thailand, det är ni väl värda. Vad skönt att bara få rå om varann utan barn och smälta det som varit för en stund.
    Såg den fina artikeln om minnesstunden i tidningen samt artikeln om auktionen, 30000:- Det var inte dåligt..

Något som slog mig häromdan, är det väldigt mycket fjärilar i år eller är det bara att man ser dom på ett annat sätt nu?? Jag har sett väldigt många och varje gång så går tankarna till Tille.. Jag kommer aldrig att glömma dig, du fjärilspojke så rar.. Hoppas att du har det bra på din stjärna och kikar ner på oss ibland.

Nu ska jag sluta svamla, hoppas att träningen blir lyckad idag!
    Många Kramar till er alla samt några lätta snusningar på Tilles panna..

• AdWi

Jag håller med Visslan.
    Sluta prata om blommorna här inne nu och ta det via meddelanden istället.

Kramar till alla!
    ...skickar med lite snusningar till Tille på sin stjärna...

• AdWi

Kikar in och önskar god förmiddag!

Therese: Jag läste din blogg om fotografering för pass och vet av egen erfarenhet att det går inte att bli bra på den bilden..
    Eftersom man inte fick le så fick jag rådet att se allvarlig ut, vilket resulterade i lite halvt uppspärrade ögon. Jag ser ut som en fånge, det enda som saknas är den där skylten med nummer framför om du kan föreställa dig..

Vad kul för er att bo på hotell, bli lite bortskämd är aldrig helt fel!

Nu måste jag försöka jobba lite, ska iväg och träna på eftermiddagen sen ska jag scrappa med några kompisar ikväll. Det är skönt ha en dag för sig själv ibland!

Ha nu en toppenhärlig tisdag.
    Skickar några styrke-kramar till er och lite snusningar till Tille på sin stjärna..

• AdWi

Vill bara önska er en supernajs hotellvistelse.
    Rå om varann riktigt ordentligt nu!

Många Kramar och några lätta snusningar till Tille på sin stjärna..

• AdWi

GRATTIS på namnsdagen Therese.
    Det låter som ni hade det härligt på hotellet, verkar som det var ett väldans stort rum då

Hoppas att det går bra med tv4, men det gör det säkert. Vore roligt att veta vilken tid det går så kanske man kan se det på nätet..

Ha nu en riktigt fin onsdag!
    Många Kramar och några snusningar till Tille på sin stjärna..

Mmmm, låten ja.. Får lyssna när jag kommer hem, står Acces denied här på jobbet.. Vill gå hem Nuuuuu juh!

Svar på tråden Tilles tråd