Inlägg från: babylover |Visa alla inlägg
  • babylover

Tilles tråd

Blev så glad när jag precis läste att ni fått en liten film av frilansfilmaren ni ska möta idag. Måste vara underbart att få minnen av många olika slag som går att spara.
    Jag förstår att du vill vara fin i håret imorgon men jag är säker på att att han har världens bästa föräldrar pga sin enorma kärlek och omtanke om honom!
    Härmed utnämner jag er till Årets föräldrar! (se ny tråd på övrigt)
    Kramar

• babylover

Vad kul att du blev nöjd med frisyren,Therese.
    Vad gulligt det låter med ballonger - dessutom något alla barn brukar gilla. Säkert uppskattat av Tille! Hoppas morgondagen blir ett ljust minne men med erat engagemang kan det inte bli annat. Forskningen lär ju ta ett skutt framåt tack vare er och Tille. Undrar just vad lilla söta gossen blivit om han fått vara kvar hos er när han så liten och sjuk hann uträtta så mycket på så kort tid. Tille - en liten superkille!
    Hoppas du har det bra där du är nu lilla killen.
    Kramar

• babylover

Sänder varma hälsningar och kramar till er. Vad gulligt att Liam valt ett gosedjur att lämna.

Tille hoppas du gillar alla ballongerna som kommer idag!

• babylover

vad skönt att ceremonin blev vacker och lättsam.
    Har tänkt på er hela dagen och blir så glad att höra att det blev fint väder och bra.
    Kul att Liam hade roligt med helium sen- han har ju också haft en tuff tid med lillebror.
    Tille-hoppas du blev glad för alla ballonger som kom idag!

• babylover

Vilka vackra kort från gårdagen!
    Vad kul att ni ska göra en massa roliga saker idag med Dea och Liam- det behöver ni nog alla.
    Hoppas auktinonen var välbesökt av en massa högtbjudande människor.
    Du blev verkligen snygg i håret! Att du sen har ett hjärta av guld är helt underbart!

Tille - vi tänker på dig och hoppas allt är bra där du är.
    Många kramar

• babylover

vad kul att Deas dag blev bra! Hoppas alla andra handlade lika bra som henne på auktionen.
    Du gör helt rätt i att låta den tyska journalisten översätta brev åt dig!
    Hoppas ni får en fin dag imorgon med era vänner.

Tille lilla hoppas du vet vad många som tänker på dig. Du har verkligen fastnat i mångas hjärtan1
    Kram

• babylover

Jisses,130 personer var inte lite! Men det är ett bevis på att ni har något speciellt - vilket vi alla redan förstått efter att följt hur länge Tille kämpade för att stanna hos er.
    Det var väl en bra semesterfördelning- ni väljer en och åker och barnen väljer en de följer med på.
    Kul att det kom in så mycket pengar på auktionen-fler än Dea som handlade alltså!

Tille hoppas du har det bra!

• babylover

Vilken fin artikel i tidningen. ta det nu lugnt med träningen så ni inte får allt för hemsk träningsvärk!
    Hoppas ni hittade ett bra hotell i Danmark annars kan jag säga att hotell Legoland är toppen för barn. Mina barn älskade det när vi var där-dessutom hade man egen ingång från hotellet direkt ut i parken.
    Ha en bra dag!

Tille lilla tänker ständigt på dig,hoppas du har det bra nu!

• babylover

Du har hunnit med mycket idag,Therese! Måste du börja jobba heltid på en gång sen kan du inte få gå på 50 % först? Har man varit borta ett tag tar det ofta ett tag att komma in i kombinationen familj och jobb igen. Vad kul att du fixat era resor nu även om du fått en till att fixa pga dagens besök. Blir säkert skönt för er alla att komma iväg.
    Hoppas ni slipper träningsvärk imorgon.

Lilla söta Tille hoppas dagen varit bra!

Kram

• babylover

Hej! Hoppas ni hittar ett annat mysigt hotell i Thailand.
    Hoppas ni får en härlig hotellvistelse idag. Håller även tummarna att optikern inte drar av dig öronen-har linser själv så jag vet hur det låter om man fuskar!
    När är det tänkt att du ska börja jobba igen? Kan du inte få mjukstarta med 50% för att komma in i allt igen lite lugnt efter allt ni gått igenom?!

lilla Tille hoppas du har det bra!
    Kram

Svar på tråden Tilles tråd