Inlägg från: babylover |Visa alla inlägg
  • babylover

Tilles tråd

hej! Förstår att det var mycket känslor när ni träffade Berats pappa. Jag tror iallafall att det var skönt för honom att få prata med några som förstod vad deras familj gått igenom.
    Hoppas ni får en trevlig stund på bion idag med Liam.
    Låter bra att både läkaren och ditt jobb låter dig ta det lugnt när du ska börja jobba.

Tille vi tänker på dig och hoppas du och Berat har det bra nu.

Många kramar

• babylover

Tille vill bara säga att jag tänker på dig lilla söta killen!

• babylover

Hej Therese! Vilken hurtbulle Nucklas är som är ute och springer på morgonkvisten.
    Kul att du blev lilltjejens favorit på festen-fast jag tror du blivit ändå så rar som du är!
    Hoppas ni får en trevlig stund med Tilles läkare och sköterskor ikväll.
    Ha en bra dag!

Tänker på dig lilla Tille.

Många kramar

• babylover

Superfina bilder på Elsa och Tille!
    Kul att ni hittade kläder till Liam.
    Ha en bra kväll!

Tille din mamma har visat oss ett jättefint kort på dig idag och då tänker vi lite extra på dig!

Många kramar

• babylover

Hej! låter som ni hade en trevlig kväll igår. Måste varit uppskattat av de inbjudna med en sorts avslutning av er tid tillsammans.
    Så Liam tycker det tar tid innan det kommer ett syskon,stackare-det är trist att vänta! Men han kan trösta sig med att han är en suverän storebror.
    Hoppas dagen blir bra med fotboll och bio.

Tille skickar en massa kramar till dig och hoppas du har det bra.

Många kramar

Ps! Jättefin bild antitanti!

• babylover

Blir så glad när jag läser Nessies inlägg om pinsgåvan- visar hur många som Tille berört.
    Therese och Nicklas tack vare er öppenhet om Tilles sjukdom har ni spridit en enorm kunskap om EB (sjukdomen som de flesta av oss inte visste fanns). Trots sina korta tid hos er har Tille lämnat enorma spår efter sig och vi är många som kommer minnas honom för evigt.

Hoppas ni har en bra dag!

Många kramar

• babylover

Vad skönt för Liam med sommarlov nu och allt kul ni ska göra.
    Hoppas ni får trevligt i Boden och Kristoffer är pigg, skickar med en hög dunmjuka kramar till honom!
    Vad skönt att du inte var slut efter besöket på jobbet igår. Blir nog bra att du ska jobba lite i början.
    Ha en bra helg hos Kristoffer & co.

Många kramar

• babylover

Hoppas ni får trevligt i Boden och Kristoffer är bättre och hemma så han också får vara med.
    Många kramar till er alla

• babylover

Hej Tille! Du ska veta att jag tänker på dig och hoppas du har det bra uppe bland molnen.Kram på dig

Hej Therese! Låter som ni hade riktigt kul i badhuset idag. Det är säkert jätteskönt för Kersin och Gunnar att umgås med er som förstår hur de känner sig utan att de behöver förklara. Ni har ju även en massa tips att komma med för att göra det så bra som möjligt för Kristoffer. Erat besök ger dom säkerligen extyra kraft att orka med situationen. Kul att Andrè är så förtjust i er. Många kramar

• babylover

Hoppas hemresan gick bra och det inte var olidligt varmt. Måste vara skönt att prata med folk som förstår vad man gått igenom och även känna att ni är ett stort stöd för dem.
    Kram på er

Tille -har fått mail att min och dotterns bok är på väg så vi väntar med spänning på boken om dig- den lilla hjälten! Kramar

Svar på tråden Tilles tråd