Inlägg från: babylover |Visa alla inlägg
  • babylover

Tilles tråd

Vad mysigt ni verkar ha det! Kan lite föreställa mig era backar- vi hade något åt det hållet i december på Teneriffa med barnvagn, inte kul!
    Kommer tyvärr inte kunna se er live i tv den 24 då vi är i Turkiet men ska programmera videon så vi kan se allt när vi kommer hem. Vill ju absolut inte missa filmen om Tille!

Lilla söta Tille vi tänker på dig och allt du hann här på jorden1

Många kramar

• babylover

Vilken häftig pool! Du och jag är väldigt lika - två valrossar som gillar luftmadrass i poolen!
    Måste visa familjen sen att jag inte är ensam om dett nöje...
    Det är väl tur att du och Nicklas reagerar olika men summan är ju iallafall att ni älskar er lilla Tille och saknart honom. Konstigt vore väl annars?!
    Dea blir säkert stormförtjust i sitt "nya" rum.

Tille tänker på dig lilla sötnos!
    Många kramar

• babylover

Hoppas fisketuren går bra och att du slipper bli åksjuk. Håller tummarna för att ni får fisk så ni får middag. Motion verkar ni ju få gott om iallafall.

Tille en månad är det sen du blev kvitt allt som gjorde ont men du ska veta att vi tänker på dig lika mycket fortfarande lilla vän. Du kommer alltid finnas i våra tankar.

Många kramar

• babylover

Hoppas fisketuren gick bra! Ha en fortsatt bra dag!
    Kram

• babylover

Vad kul att ni fått nya vänner! Hoppas kvällen blir trevlig och du lyckas lära dem att spela poker. Låter som ni har det väldigt bra förutom små missöden med solskyddsmedel.

Tille såg dig i tv-bilagan på jobbet idag med info om dokumentären som ska visas 24 maj.Vilken söt lite kille! Ska spela in den då vi är på semester men blev ändå glad att det kommer repris 4/6.
    Kramar

• babylover

Hoppas ni har finare väder än det svenska regnet som öser ner. Lyckades du lära dem att spela poker igår? Ha en bra dag!

Tille det är som HeWe skriver du är och var speciell lilla vän och vi tänker på dig.
    Kramar

• babylover

Hej! Hoppas slutet av semestern blir bra. Vi åker till Turkiet idag så jag missar er i nyhetsmorgon vilket är trist. Dokumentären om Tille får jag iallafall inspelad som tur är. Sköt nu om er så tittar jag till er nästa helg.

Tille om du ser oss bland molnen idag kan du ju vinka lite-vi lovar att hålla utkik och berätta för alla på planet vem du är isåfall lilla vännen.
    Vi tänker på dig i vilket fall som helst varje dag.

Många kramar

• babylover

Nu är vi hemma igen från Turkiet och jag har hunnit läsa ikapp alla inlägg och din dagbok. Vi har även sett Tilles resa som vi spelade in-jag och mannen grät ikapp. Ni är så otroligt starka som delar med er av Tilles tid och vad ni gått igenom. Tille kommer vi aldrig glömma- han har verkligen gett EB ett ansikte. Jag står fortfarande fast vid vad jag skrev för flera veckor sedan:
    Årets föräldrar är Therese och Nicklas.
    Kul att Dea gillade sitt rum!
    Ha nu en trevlig kväll!

Tille vi tänker på dig lilla söta killen.

• babylover

Therese! Om man beställt boken från bibok kan man lita på att den kommer eller ska man beställa någon annastans? hoppas du vet!

Svar på tråden Tilles tråd