Tilles tråd
Vilken fin sång Tille fått!
Vad kul att er hotellvistelse var bra!
hur mår Liam - pratar han mycket om lillebror?
Kram
Vilken fin sång Tille fått!
Vad kul att er hotellvistelse var bra!
hur mår Liam - pratar han mycket om lillebror?
Kram
Grattis på namnsdagen!
Hoppas ni får en skön semester det är ni verkligen värda!
Lilla Tille hoppas du har det bra!
Inslaget var helt fantastiskt! Jättefint med Camillas sång i bakgrunden. Man är alldeles tårögd men samtidigt glad att Tille har världens bästa föräldrar som gjorde hans tid på jorden så fin.
Tille lilla hoppas du har det lika bra nu!
Kramar
Hoppas du får en trevlig stund på jobbet idag.
Vi är på semester i Turkiet när Tilles dokumentär kommer på tv - ska gardera mig och programera bägge våra videoapparater så vi kan se den sen.
Förstår att det känns konstigt utan Tille och att ni tänker på honom. Blir alldeles tårögdd över din tanke att han har det bättre nu och förhoppningsvis sitter på sin stjärna med din mormor och morfar. Ni är alltid lika mån om att han ska ha det bra!
Tille hoppas mammam din har rätt att du har kul på din stjärna och leker med andra barn!
Kramar
hoppas ni har en bra kväll.
har funderat på att du tänkte ev blogga på semestern. Jag blir så imponerad av din ork och vilja att dela med dig av ert liv. Vi är massor av folk här som aldrig träffat er men ändå känns ni som världens bästa vänner. Hoppas du förstår hur tacksamma vi är för allt du berättar för oss och hur er lilla Tille tagit en evig plats i våra hjärtan.
Tille- jag hoppas du har det bra lilla vän!
Kramar
det blev säkert jättefint med fjärilarna i minneslunden. Kul att sakerna Liam lämnat fanns kvar.
Håller tummarna för att det går snabbt för er att skaffa ett syskon till Tille ( och liam och Dea).
Kramar
Vad glad Dea ska bli över sin överraskning i rummet nästa gång hon kommer.
Låter klokt att ta med datorn så ni kan titta på Tille när ni är i Thailand. Saknaden kan ju komma väldigt helt plötsligt och då är det säkert en tröst att kunna titta på honom även om ni ej är hemma.
Hoppas ni får en trevlig valborg!
Tille ha en bra dag med mormor och morfar på din stjärna!
Kramar
Håller med Desse.
Ett finare liv och mer omtanke och uppmärksamhet av sina närmaste än vad Tille fått kan man inte ge någon med en så grym sjukdom.
Jag har sagt det tidigare men det tål att upprepas:
Therese och Nicklas ni är helt klart årets föräldrar! De bästa föräldrar ett barn kan ha som gör allt för sitt barn.
Tille tänker på dig!
Kramar i mängder
Sitter här och blir tårögd över hur fint du beskriver att ni visste att ni bara lånade Tille en stund till skillnad mot era kompisar som får låna sina barn längre.
Hoppas det blir mysigt med Liam hemma igen!
Tille hoppas dagen varit bra!
Kramar
vad skönt att Liam tar det så bra med Tille! Han måste vara världens gulligaste storebror.
Tille vi tänker på dig!
Kram