Tilles tråd
Titter inn og ønsker dere en fin dag. I alle fall en så fin dag som forholdene tillater.
Snuser på Tilles panne.
Titter inn og ønsker dere en fin dag. I alle fall en så fin dag som forholdene tillater.
Snuser på Tilles panne.
Titter innom og håper dere koser dere med lille helten de siste stundene. Vi tenker på dere og dere finns i våre hjerter. Kram.
Titter inn og sier god natt til dere. Håper på en lugn natt. Kram.
Måtte bare titte inn her igjen. I nattens mulm og mørke finner sjelen ro og tankene får spinne fritt. Det er så mange vakre innlegg her at det vanskelig å finne de rette ordene å skrive. Det meste er sagt av kloke mennesker som har vært innom denne tråden. Hvordan skal man overbringe sine tanker og følelser til vildt fremmede mennesker? Som egentlig ikke er fremmede i det hele tatt. Som har tatt bosted i mitt hjerte. Som jeg kan sørge sammen med, og glede meg sammen med over de små lyspunkt som finns i tilværelsen? Skulle så gjerne ønsket å ha truffet dere under andre omstendigheter. Tror nemmelig at vi på mange måter er veldig like. Men om ikke annet så kan jeg i alle fall være deres venn på internett. Jeg skal glede meg med dere, jeg skal sørge med dere. Jeg skal kjenne på tomheten etter at Tille er gått bort sammen med dere. Og jeg skal være her som en klippe og ta i mot dere hvis dere faller. Når meningen blir liten, og tomheten så stor. Da er det en ting jeg kan gjøre. Jeg kan være en venn. Det godt å lese i dagboken at dere har gode venner som støtter dere gjennom alt det vanskelige. Og jeg tror at å skrive dagboken så offentlig her på fl kan være en fin måte å bearbeide en sorgprosess på. Men husk alltid at om dere føler for det så må dere bare si stopp. Vi vil nok alle forstå hvis dere velger å bli mer private i denne vanskelige stund. Vi vil alltid være takknemlig for å ha fått dele dette med dere. Fordi vi selv har lært så mye. Mange hadde aldri hørt om denne sykdommen før. De har lært.. Mange har satt seg ned og tenkt over sin egen livssituasjon. Satt på bremsene litt i en travel hverdag, og smakt på livet. Elsket hverandre. Tenk du gode fantastiske lille prins, at alt dette er din fortjeneste. Du har utrettet noe stort og fantastisk her på jorden du min lille hjertevenn. Du er i sannhet en liten sommerfugl. (fjæril) Den flyr en kort sesong. men den er den vakreste av dem alle. Den etterlater ett søtt minne i vårt hjerte. I himmelen venter mange av mine nære og kjære på deg. De skal springe på sommerengen med deg, elske deg og vokte over deg. Til du igjen får møte din elskede mamma og pappa og dine vakre søsken. Enn så mye det smerter en mors hjerte å si dette. Så er det greit nå om du slipper taket nå. Som din mamma skrev. De er klar nå. Ingen ønsker at du skal lide mer. Og du skal ikke bekymre deg for dem. Vi skal passe godt på dem. Og titte inn og hjelpe dem videre. På Hemgårns tog kan du kjøre karusell med alle våre kjære i himmelen. Da vet jeg at ditt herlige smil vil være det vakreste i hele himmelriket. Dine store blå vil alltid lyse. Du gode vakre blomsten vår. Jeg sender deg og din familie mine varmeste tanker. Klem fra Irmelin. En fortvilet og glad mamma. Kjærlighet vil alltid vinne.
Du store lille Helten vår. Du slutter aldri å overraske. Da jeg leste din mammas dagbok for noen timer siden ble jeg så glad. For du var der. Du hadde dine store blå åpen. Å høre om de små lysglimt just made my day. Og det trengte jeg virkelig i dag. Tenk at du skulle komme inn i mitt liv å spre glede og kunnskap. Du gode vakre prins over alle prinser. Herlige vakre sommerfuglgutten. Tenk så heldig jeg er som har fått ett innblikk i ditt liv. Det vil jeg takke din mamma og din pappa for. Gode vakre elskelige dere. Om alle barn hadde fått foreldre som dere.. Så sterke, kjærlige, ømme, sårbare, kloke, Therese og Nicklas. Jeg beundrer virkelig dere.
Finnes alltid her for dere, om det behøves. Kram og snusing. Irmelin.
I mitt hjerte bor dere.
Titter inn for å ønske dere en fin dag.
Dere bor i mitt hjerte.
Kram Irmelin
Hej. Nå har nok en dag blitt til kveld. Titter som vanlig inn til deg lille helten min. Håper du sover fredfullt uten smerter. Kommer tilbake seinere lille venn.
Dere bor i mitt hjerte. Irmelin
Hemgårn: Du er bare helt utrolig. Hør av deg om du gir ut bok. Skulle gjerne lese den for mine barn.
Titter inn for å høre hvordan du har det i dag lille helt. Mammaen din har ikke skrevet noe i dagboken i dag så det er klart at man undres litt. Nå vil mine barn spise frokost så jeg titter inn litt seinere. Håper dere får en så bra dag som mulig. Kram.
Dere bor i mitt hjerte.
Hei gode venner. Ja for det føles faktisk slik. Selv om vi aldri har møtt hverandre, så har dere gitt så mye av dere selv, til alle oss her ute i denne forunderlige dataverden. Dere er så sterk,så sterk. Kan ikke slutte å forundres over denne enorme styrken deres. Ikke rart Tille er så sterk. Han har jo verdens godeste, vakreste, kjærligste foreldre. Ble så treist i dag da jeg leste at Tille hadde hostet blod i natt. Du trenger så sårt å få hvile nå lille prins. Men det var godt å lese at han har drukket litt vann. Da er det vel lettere å få gitt morfinen. Var vel så at suppene ikke var så bra å bruke? Leste vel et sted her at dere vil benytte prøverørsbefruktning neste gang? Tenk så masse kjærlighet det barnet vil få. Verdens beste foreldre, fantastiske søsken. Så bra.
Sender så mye styrke til dere som vinden klarer å bære fra Bergen.
Dere bor i mitt hjerte. Kram Irmelin
God morgen. Tenker på dere. Kram Irmelin