Tilles tråd
God morgon tille lille...
Hoppas ni får en varm och trevlig dag tillsammans.....många låmga och lätta(till tille) starka(till familjen) kramar på påskafton
Kramar
Nessie med familje
God morgon tille lille...
Hoppas ni får en varm och trevlig dag tillsammans.....många låmga och lätta(till tille) starka(till familjen) kramar på påskafton
Kramar
Nessie med familje
Med sorg och lättnad i hjärtat ..tille lille TACK för att du under den korta tiden..lärde mig och min familj att ta hand om varandra....och öppna ögonen till ännu mer med mänsklighet...
Therese,Nicklas,Liam och Dea..ta hand om varandra nu...stora kramar till er...
Jorden fick en liten ängel till låns,med stora blå ögon..dessa blå ögon kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan...
Nu när du gått vidare finns bara saknad och tomhet kvar........
Och himmlen har blivit en underbar ÄNGEL rikare!!!!!
Sov gott nu och vila lugn..spring över ängarna i körsbärs dalen!!!
Många många många många tårar faller.....
Jeanette med familj
God morgon tille..hoppas körsbärsdalen är fin...
Godmorgon therese ,Nicklas,Liam och Dea.....sänder er många LÅÅÅÅNNGGAAA kramar....
Tände just en stjärna för tille.....
God morgon tille i körsbärs dalen.....hoppas du har hittat lekplatsen magnus skriver om???
Therese,Nicklas,Liam och dea..god morgon på er med..sänder många stora varma kramar till er......
Kan ju inte logga ut utan att säga god natt....
Tille god natt på dig...även små änglar behöver sova ..för att orka med all lek under dagen..
Therese,Nicklas och liam....god natt på er med....och therese ..jaga nu inga djur med tumstocken i natt
God morgon tille...dags att börja leka bland dina stjärnor snart??? Vet att du får en super kul dag där oppe....
God morgon therese,nicklas,liam och dea..hoppas ni får en lika underbar dag ni me...har just läst dödsannonserna och dom var OTROLIGT fina.....
Therese så fina bilder du lagt in på hjärtegullet....
Tänkte bara säga god natt till er...
Tille god natt till dig med..hoppas du har haft en underbara dag..vart du än är....
God morgon TILLE...hoppas ni har bättre väder i körsbärsdalen än vad vi har här ner i stockholm???? För här snöar det....vilka äventyr väntar dig idag då???? hoppa bland stjärnorna eller leka i parken din vän magnus pratar om???? Vet att du med all säkerhet får en underbara dag....
Therese och hela familjen...God morgon på er..hoppas natten varit skön...
Fjärilsballonger lätt ju jättefint...hoppas ni hittar några sådana......
I dag så åkte jag och mina 2 söner till barnadiset för att leka ..och när vi står på norra sköndals busshållplats så kommer det massa ballonger flygande...Då säger Oliver min 3 åring...MAMMA,MAMMA...titta massa ballonger...sen vänder han sig om och utbrister...men vad dum jag är ...dom skall ju upp till TILLE...och jag vet att han hinner fånga dem,för han har äntligen fått sina ängla vingar.....
Theres,Nicklas,Liam och Dea...har haft er i mina tankar hela dagen....stora och många lång kramar till er....