Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

Tilles tråd

God morgon Tille ...vilka äventyr väntar dig i dag????? Vet at du kommer att få det riktigt Roligt vad du än kommer att göra denna valborg....

Therese,Nicklas,Liam hoppas ni får en jätte trevlig valborg ni med.....OCh hoppas ni har bättre väder än här i stockholm....ser en liten strimma sol genom ett av alla miljoner moln....hoppas molnen försvinner....
    Många långa och stora kramar till er/jeanette med familj

• nessie72

God morgon tille...hoppas du får en underbar dag bland molnen och ängla kompisarna.....

Therese,Nicklas och Liam...hoppas ni oxå får en underbar dag(trots början till förkylning)

• nessie72

therese : ha så kul i kväll..... spring lite för mig oxå...tror jag har glömt hur man gör

• nessie72

God morgon...usch vad trist att folk inte kan ta reda på fakta innan man gör något så dumt....blir så arg bryr er inte om sånt...ni gjorde allt...ni är så underbara människor...

hoppas ni får en riktigt trevlig dag i solksen...här skall vi till haga parken och mysa

• nessie72

GOd morgon vänner ..hoppas natten varit skönt....

Igår så var vi i haga parken..och Oliver min älsta så en massa fjärilar...och speciellt en som var riktigt BLÅ...då utbrister han..MAMMA titta TILLE och hans fjärils kompisar...sa ju att han fått sina vingar...och pekade på den stora blå fjärilen...
    Sedan var det inte ett öga torrt bland damerna vid Borden i haga parken....

Tille tack för det fina vädret du har fixat till oss här nere...

Therese,Nicklas..hoppas eran dag blir en rofylld och riktigt bra dag....
    Många kramar
    Jeanette med hulliganerna

• nessie72

God morgon
    Therese och Nicklas.....HA EN JÄTTE UNDERBAR THAILANDS SEMESTER NU!!!!!!

Själv skall vi kolmården idag och mysa med barnen...

Tille Jätte TACK för det underbara vädret..ha nu så kul med polarna bland molnen

• nessie72

Tille lille jätte tack för det fina vädret du fixar varje dag....

Therese och Nicklas kul att höra från er...NJUT NU....

Hemgårn: Du upphör aldrig att förvåna mig med dina berättelser...Prata om skrivandets talang....sitter här och läser dina berättelser för min älsta son varje morgon....han bara avgudar dem....Jättetack

• nessie72

Ni kommer defenitivt ha vårat stöd den 24:e.....skulle inte missa det för allt i världen....

Nej nu skall jag börja förbereda in för Rickards 1 årsdag....

Ha nu så trevligt i dag

tmbuvrhgggg34rtghiu 77hyjrrmn6nwwjg8j ear 7wetrwgtgr b
    ( Rickard hälsar)

• nessie72

Åhhh therese..vd skönt ni ser ut att ha det....SMÅTT AVIS

Tille lille hoppas du har det jätte skönt i körsbärdalen????...Solen skiner här ner och hoppas du har lika fint väder där uppe i dag som här nere

• nessie72

Tille: Godmorgon på dig där uppe i det blå...leker och ahr det jätte kul...är jag helt säker på....

Therese och Nicklas....att ni har det bra...vet vi..vilka underbara bilder från thailand....

Svar på tråden Tilles tråd