Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

Tilles tråd

God morgon...
    therese vilka fina bilder...

Tille god morgon på dig....här skiner solen och det har jag en känsla av att det gör i körsbärsdalen med...vilka äventyr väntar dig idag???? Själv skall mina huliganer ut i sandlådan och leka....

Ps du vart riktigt fin i håret.....

• nessie72

God morgon Tille..ännu en dag att leka och springa runt ....är vädret lika bra i körsbärsdalen som här i haninge????? För här skiner solen och det börjar bli varmt!!!

Therese,Nicklas,Liam och Dea...hoppas ni får en underbar dag med era vänner...

Många ,många,många långa kramar

Jeanette med familj

• nessie72

Tille: hoppas din dag varit underbar...satt du och tittade ner från någon av dina stjärnor på den fina minnesstunden din mamma och pappa hade ordnat???? Sov nu riktigt gott så du orkar med morgondagens alla äventyr som väntar dig!!!

Therese,Nicklas,Liam och dea..hoppas eran dag vart riktigt bra..och att minnes stunden blev lyckad....vilken fin bukett från FL gänget...så fin med alla fjärilar..såg ut som en riktig sommar äng....

Tycker ni gör rätt som tar en väl behövlig semester..och thailand låter som ett riktigt semester paradis.....

Sov så gott och många långa styrkande och värmade kramar till er ....

Jeanette med familj

• nessie72

Therese: ÅHHHH fick boken om tille idag som du gjort....vad den var SÅ vacker..... tårarna rinner när man läser dina inlägg och ser hans bilder......Måste bara få säga  JÄTTE TACK!!!!!!! som låter oss ta del av något som var menat för släkten...TUSEN TACK!!!!!!

• nessie72

God morgon tille: vilken underbar sång du fått...håller med alla andra..tårarna bara rinner när man lyssnar

Therese och Nicklas...hoppas ni fick det jätte trevligt i går...det är ni VÄL värda!!!!

• nessie72

Förresten...therese.....GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!!!

• nessie72

God morgon tille...hoppas dina äventyr i dag blir lika roliga som dom du hade i går.....

God morgon therese och nicklas.....Vilket mys ni verkade ha i går.
    en det är ni väl värda!!!!!!!!
    Hoppas verkligen ni skriver dagbok sedan oxå...ni har blivit en del av våra liv.....

• nessie72

Vilket fint inslag......therese och nicklas....hur orkar ni med allt???? Att vara så lugn i tv..själv hade jag stört gråtit...men det var nog därför ni valdes till att bli tilles föräldrar....mer UNDERBARA människor får man nog leta efter....
    Tusen tack ännu en gång för att vi får ta del av erat liv.....

• nessie72

God morgon Tille...hoppas du sovit gott i natt??? Så du orkar med dagens äventyr.....

Therese och Nicklas..hoppas ni hade det trevligt i går???? Hoppas erat väder är bättre än det här i stockholm.....GRÅTT och det regnar

• nessie72

HEj therese och nicklas...har varit bort rest och så just att ni fått "paketet"....och jag håller med alla andra...det är NI som skall ha ett jätte tack för att vi fått varit del av erat liv med Tille lille....

Och tårarna började rinna när jag läste hur ni skulle använda pengarna....kan nog inte komma på något finare....

Hoppas du fortsätter skriv hur det går med allt runt omkring det....men bara om du orkar.......

Många långa och varma kramar.....jeanette med familj

Svar på tråden Tilles tråd