Inlägg från: nessie72 |Visa alla inlägg
  • nessie72

Tilles tråd

Therese: vilket OTROLIGT vacker hårspännet....nästan så man får tårar i ögonen.....

Vilken tur att ni stortrivs...Själv blir man VÄLDIG avis när man ser bilderna........men ni förtjänar denna semester.....

Väntar med spänning på att ni skall vara med på TV...kommer att sitta bänkad framför tv...

Passa på att njut nu(lite för mig oxå

• nessie72

Välkommen hem......

Klockan 07.45 kommer jag att sitta bänkad framför TV och klockan 21.00 skall det vara barn och make fritt..(domfår väl sitta i sovrummet)..för då skall det bänkas framför tv igen....

Kör nu försiktigt i dag....

• nessie72

AlexiaGiulia: först klockan 07.45 i nyhetsmorgon och sedan på kvällen går dokumentären om tille klockan 21.00

• nessie72

Therese och Nicklas...vad fina ni var.....och så lugna...oroa er inte vi grina nog för er med!!!!!! inte ett öga torrt i detta hus

Tille vad kul att få se dina BLÅ ögon igen.....hoppas duhardet bra där uppe där du är..
    Är det dags förlite drakflygning idag..med tanke på att det blåser så???

• nessie72

Snälla...snälla..snälla någon...missade dokumentären om tille i gårGråter....var det någon som spelade in det????
    Skulle jag kunna få köpa en kopia??????

• nessie72

Grattis till nya katt ungen

Hoppas helgen varit trevlig????

• nessie72
    Therese: förstår att dagarna känns tunga just nu....och inte blir det bättre av att folk misstänker saker som inte stämmer...Usch vad lessen jag blir för eran skull ...Kan inte folk lära sig ta reda på fakta innan man vräker ur sig saker....

JAG tänker då FORTSÄTTA stöd både ER och EB föreningen
    Vill ju så gärna veta hur det går för TILLES lillebror/syster när det väl blir tid för det... ..

MÅNGA LÅNGA LÅNGA styrkande KRAMAR till ER ALLA
  • nessie72

Fick pinsen idag...och dom nya är riktigt fina dom med.....

TILLE: tack för det fina vädret..hoppas du och alla andra fjärilsbarn där uppe har haft en jätte roligt dag????

• nessie72

therese: har just varit och firat studenten med makens brorsdotter...och Oliver hade med sig i student present en av pinsen..och det var nog den populäraste hon fick...

All undrade vad det var för OTROLIGT fin pin som emelie fick och min lilla 3ÅRING stod då framför massa människor och förklardade: att alla INTELLIGENTA människor skulla skaffa en sådan fjäril..för det hjälåer barn med en jätte svårsjukdom som heter EB...Och omdom inte visst vad det var gick det att kolla upp på nätet..men sedan la han till NISÅ VÄL FILMEN MED POLAREN TILLE...HAN SOM ÄR EN FJÄRILSPOJKE...så det var bara att åka hem och hämta alla pins vi fick härom dagen!!!! Alla gick där ifrån med en fjäril på bröstet..
    Tyckte det var en fin sak min lilla kille gjorde..var bara tvungen att berätta

• nessie72

Klatermaja: tack..... ..kan säga att jag är RIKTIGT stolt över honom

stolt mamma till oliver och rickard
  • nessie72

Therese: skall ge honom en jätte kram från er....han är så stolt över sin pin.....

• nessie72

God morgon alla....

TILLE: jätte tack för det underbara vädret idag!!!! Skall ni ut och springa på ängarna idag??? Lite drakflygning kanske!?!?!?!

Thererse och Niclas och Liam: vad skönt att höra att ni kom fram ordentligt till boden...
    Ge kristoffer en lätt smekning på hans lilla från oss

• nessie72

Godmorgon familjen....hoppas resan gick bra hem?????

Tille ännu ett jättetack för det fina vädret....här skiner solen och fåglarna kvittrar....

Vad skall ni barn hitta på uppe bland molnen idag då???? Leka kurregömma i skuggan??? Drakflygning....vatten lekar????
    Vad ni än gör så kommer ni ha det underbart..... ...

• nessie72

Hej therese..måste bara få berätta att alla 20 pins vi fått av er är redan bort lämnade ...min lilla oliver har haft stor satsning på dagis med alla polares mammor ..så nu bär alla en EB pin på hans avdelning....

• nessie72
    TACK vare IRMELINFRANORGE har jag äntligen fått sett dokumentären om TILLE.....gud vad den var bra...inte ett öga torrt ....

Tille dina blåögon kommer alltid att finnas i mitt minne....

Therese och Nickals: kan några människor vara mer underbara än ni??????
  • nessie72

Hallo vännerna..hoppas ni får en trevlig dag idag.....själv skall man jobba..LÅNG PASS
    11-02 USCH

Tille: kan du ordna regn????? Fast bara över mitt pendeltåg!?!?!?!?! Vill ju inte jobba när vädret ni ordnat är så underbart!!!!!!

stolt mamma till oliver och rickard
  • nessie72

therese: idag fick jag min TILLE-LILLE bok.....ÅHHHHHHH den var ju helt underbar....sitter fortfarande och grinar över hur extremt otroligt underbara ni är....
    Trodde aldrig att ett barn skulle kunna beröra så mycket..men eran TILLE har gjort mer  än så..han och ni har fått mig att ta vara på varje stund med mina egna barn....

Du och Nicklas skall ha världen största TACK som låtit oss ta del av eran vardag under tilles tid och även nu efter.....Tille kommer alltid finnas i mitt och mina barns hjärtan

MÅNGA LÅNGA LÅNGA LÅNGA kramar till er...
    jeanette med familj

• nessie72

marieth: irmelinfranorge..fick jag min kopia av....prova med henne

• nessie72

Hoppas ni alla har haft en bra midsommar..med mycket god mat och någorlunda fint väder???

tille:hoppas ni hade en trevlig midsommar i körsbärsdalen!!!!!

Svar på tråden Tilles tråd