Tilles tråd
Titter inn for å ønske dere en fin dag. Tenker på dere.
Så fine annonser i st. Tårene renner....
Klem
Titter inn for å ønske dere en fin dag. Tenker på dere.
Så fine annonser i st. Tårene renner....
Klem
Fine bilder du har lagt ut i bildegalleriet
Vil bare ønske dere en riktig god natt! Klem
Heisann Therese!
Håper dere har hatt en koselig kveld med god grillmat. Får en følelse av sommer når en tenker på grilling.
Fint at du ble fornøyd av frisøren. Tille hadde nok uansett vært stolt av deg, men det er deiligt å få fikset sveisen innimellom.
Ønsker dere lykke til med morgendagen. Det blir nok en del tårer, men seremonien blir sikkert minnerik og fin. Toblerone's ide med ballonger var bra. Skulle ønske jeg fikk sett det. Regner med at Tille og de andre englebarna blir fornøyde når de får ballonger. Alle barn liker jo det.
Tenker på dere og sender dere mange styrkeklemmer.
God morgen til Therese og din fantastiske familie!
Ønsker dere lykke til med dagen.
Her er det strålende sol fra blå himmel. Hadde vært fint om det var det hos dere også. Vet at dagen i dag blir trist og vanskelig. Samtidig blir den nok vakker og fyllt med mye kjærlighet. Tille blir nok stolt når han ser hvor fint dere har ordnet det for å minnes og ta farvel med han.
Kommer til å tenke ekstra mye på dere i dag og sender dere mange styrkeklemmer.
**KLEM**
Lånte ballongene jeg også, siden jeg heller ikke har noen ekte. Dette til Tilles minne. Har tent lyset også. Nå er det 1 minutts stillhet kl 13!
Såg nettopp bildene du har lagt ut. Tårene renner.... Så fint minnebordet til Tille er, så mange fine blomstrer, og alle de ballongene. Dere har laget den beste seremoni som mulig for Tille. Han er nok kjempestolt av dere. Verdens beste og mest omsorgsfulle mamma og pappa!
Du er forresten kjempefin på håret. Likte bildet av deg og Nicklas. Dere passer perfekt sammen. Ikke rart Tille hadde så fine blå øyne når man ser på øynene deres.
Ønsker dere en riktig god natt. Håper dere får en fin helg sammen alle 4.*KLEM*
God morgen familien! Ville bare ønske dere en riktig fin dag. Tenker på dere. *KLEM*
God natt familien! Koselig å høre at dere har hatt en fin dag sammen med Dea. Det fortjener dere. Håper dere får en fin dag i morgen også. Kanskje skinner solen...
Tenker på dere. *KLEM*
God morgen familen kjærlighet!
Det virker som at Dea har hatt noen fine dager hos dere tross omstendighetene. Jeg beundrer måten dere takler situasjonen på.
30 000 kr på auksjonen i går, så bra!
Så fint at dere skal til Thailand. Det blir nok deiligt. Dere fortjener virkelig å reise bort, kose dere og slappe av litt i varmen.
Håper dere får en fin dag med deres venner i dag.
Tenker på dere.
*KLEM*