Inlägg från: Sanders mamma 04 |Visa alla inlägg
  • Sanders mamma 04

Tilles tråd

Titter inn for å ønske dere en kjempefin dag! Håper dere får nyte de siste dagene i solskinn

Det var en travel dag i går. Litt mye for en 2 åring. Han sovnet på sofaen til bestemor 15.30, og sov i over 2 timer Men det var stas med 17.mai tog, is og spesielt russekorta han fikk falt i smak. Kjekt å feire nasjonaldagen. Tille sørget for at vi fikk opphold hele dagen! Tusen takk Tille!!!

***KLEM***

• Sanders mamma 04

Så spennende dagen har vært for dere Det var nok en opplevelse å være på elefantryggen. Krokodilleshowet, ja det bildet sier mer enn ord, skremmende!!!! Fine bilder, ser ut til at dere koser dere skikkelig!

Likte sommerfugl hårspennen, kjempefin!

Nå får dere nyte en god middag og sove godt i natt!

Nyt ferien og hverandre

Klem

• Sanders mamma 04

Heisann!

Så kjekt at dere fikk gratis middag. Trivelige mennesker, ja det er sikkert at dere er. Tror vi er mange som gjerne ville spandert middag på dere, nettopp fordi dere er snille, gode, trivelige, omsorgsfulle, kjærlige......

Kos dere de siste dagene i Thailand! Tipper Liam og Dea blir kjempefornøyde over å få dere hjem. Ikke for å snakke om alle overraskelsene som venter dem

Nattaklem til dere og lille Tille!

• Sanders mamma 04

Håper dere får sove godt i natt, så dere er uthvilt før den lange turen hjem. Ønsker dere en fin hjemreise. I Sverige venter nok en spent Liam og Dea
    Nattaklem til dere og Tillevennen!

• Sanders mamma 04

Heisann!

Håper turen hjem til Sverige gikk greit. Virker som dere har hatt en vellykket ferie
    Det er nok flere som har ventet spent hjemme på dere. Alltid deilig med ferie, men det er ofte godt å komme hjem også.

Ønsker dere en kjempefin dag! Kos dere sammen med familien.
    Tillevennen: Du er i mine tanker.

Klem

• Sanders mamma 04

Velkommen hjem!

Tror jeg vil låne litt energi av dere. Skjønner ikke at dere orker å trene etter den lange hjemreisen. All ros til dere!
    Gleder meg til å høre hvordan det gikk med Liam. Han vart vel kjempeglad

Ønsker dere en riktig god natt!
    Nattaklem til dere og Tille!

• Sanders mamma 04

Heisann!

Vil bare ønske dere en kjempefin dag. Tipper det var en fornøyd Liam som gikk til skolen i dag

Klem

• Sanders mamma 04

Heisann!

Ønsker dere en riktig god natt! Kommer til å sitte klistret foran skjermen onsdagskvelden. Må prøve å få tatt opp nyhetsmorgon så jeg får sett det senere. Dere kommer til å være i tankene mine. Støtter dere og sender dere styrkeklemmer!

Natta til deg også lille Tille. Kommer til å gråte mange tårer onsdag. Savner deg. Du er i mitt hjerte ...alltid...

Klem

• Sanders mamma 04

Dere er vel på vei til Stockholm nå. Ønsker dere en god tur, og lykke til i morgen! Gleder meg til å se dere på tv. Må finne meg en box papirtørkle, for tårene kommer til å fosse. Savner deg Tillemann!

Blir nok kjekt for Dea å bli med dere hjem igjen. Der venter jo så mange overraskelser på henne

Kos dere med familie og venner i kveld! Støtter dere i morgen!!

Klem

• Sanders mamma 04

Håper turen til Stockholm gikk fint. Ønsker dere lykke til i morgon! Tenker på dere og sender styrkeklemmer.

Natta Tillevennen! Kommer til å gråte mye når jeg får se deg i dokumentaren i morgon. Glemmer aldri dine vakre blå øyne.

Klem

Svar på tråden Tilles tråd