Inlägg från: Sanders mamma 04 |Visa alla inlägg
  • Sanders mamma 04

Tilles tråd

Håper dere har hatt en trivelig kveld med deres kompiser. Tipper forretten var en suksess
    Tortillaretten hørtes deilig ut. Må prøve den en gang.

I dag har det vært helt nydelig. Knall blå himmel og strålende sol. Sommertemperatur også, over 22 grader. Kan en be om bedre vær??? Tipper Tille har bra innflytelse der oppe. Tenker på hans øyne når jeg ser den knall blå himmelen. Kan aldri glemme dem....

Håper du har det bra der du er Tille. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg og din fantastiske familie. *Nattakos*

Har vært en laaaang dag, så nå tenkte jeg å krype til køys snart. Ønsker dere alle en god natt. Drøm søtt!

Titter nok innom i morgen også, men er ikke sikker på eksakt når dere reiser så derfor Therese og Nicklas:
    Jeg vil ønske dere en god tur til Thailand. Håper ferien blir toppers. Dere fortjener det virkelig. Vi er her for dere når dere måtte trenge det. Klem, klem, klem...

Liam: Håper du får en kjempefin tur til Stockholm. Tenker du blir tatt godt vare på når pappa og Therese er til Thailand.

KLEM

• Sanders mamma 04

Titter innom en snartur for å ønske dere en kjempefin dag! Her er det strålende sol og varmt i dag også. En må bare nyte slike dager.

Klem

• Sanders mamma 04

Heisann!

Nok en strålende dag er snart over. Er hjemom en liten tur for å dusje og skifte. Skal til en venninne i kveld, og det skal nok bli koselig.

Håper dere får en skikkelig fullkommen ferie. Det er en lang reise, men dere har jo selskap i hverandre

Ser frem til å høre hvordan dere har det der nede.

Tenker på dere!
    God tur!!!!!

Lille Tille: Jeg skal vinke god natt til deg oppe blant stjernene når jeg går hjem i kveld.

*Klemmer fra Norge*

• Sanders mamma 04

Heisann!

Så fint at dere er kommet frem. Var vel en lang reise. Kos dere skikkelig i Thailand. Håper dere får en kjempefin ferie med flott vær!

KLEM

• Sanders mamma 04

Heisann!

I dag fikk jeg boken om Tilles liv. Tårene bare rant. Så herlig liten gutt. Therese, du har laget en kjempefin bok! Takker for at vi fikk lov til å kjøpe den. Den er et fint minne om en skjønn liten gutt med store blå øyne. Kommer til å ta den frem å vise den når jeg har besøk. Alle jeg kjenner skal få se hvilken underbar gutt Tille var.
    Savner deg lille Tille! Håper du har det fint sammen med de andre englebarna der oppe. Nattinatt!

Therese og Nicklas: Ha det koselig i Thailand! Det er helt toppers at dere skriver her på familjeliv mens dere er på ferie, men vi er her uansett når dere kommer hjem. Ikke føl at dere må skrive noe. Nyt ferien og hverandre
    **KLEM**

• Sanders mamma 04

Så hyggelig å høre fra dere

Kjenner igjen det med lange flyturer og mangel på søvn, ja.

Jeg er "flink" til å prute på marked i syden. Begynner alltid under halvparten av summen de sier, så blir man enige. Har alltid sjekket priser på forhånd på enkelte ting, ellers er det jammen lett å bli lurt. Startprisen pleier de sette opp med tanke på pruting. Jeg tenker at de selger ikke hvis de ikke tjener noe på det. Søsteren min er som Nicklas, liker ikke å prute. Så jeg trår til for henne også, he,he.

Kos dere, og nyt ferien sammen! Tille er nok med dere uansett hvor i verden dere er.

• Sanders mamma 04

God kveld!

Nok en strålende dag er over. Deiligt med "sommer", men nå ser værprognosene dårligere ut for helga. Vi får nyte det så lenge vi kan.

Håper dere har det fint i Thailand. Slapp av og nyt dagene sammen. Dere fortjener virkelig en fullkommen ferie. Kunne godt tenkt meg en tur dit selv, men det blir nok for langt å dra med en utålmodig 2 åring. Får ta reiser med kortere flyturer tror jeg

Ønsker dere alle en god natt!

KLEM

• Sanders mamma 04

Heisann!

Ønsker dere en herlig dag i Thailand!

KLEM

• Sanders mamma 04

Heisann Therese og Nicklas!

Skjønner godt at dere savner lille gode Tille. Vi savner vi som ikke har møtt ham også. Har satt sine spor den lille hjerteknuseren. Håper at det går bedre etter hvert.

Nå har vel dere hatt en koselig middag ute med god mat. Nyt ferien og hverandre!

Klem

• Sanders mamma 04

God natt lille Tille. Nå sover nok din mamma og pappa. Du får våke over dem og gi dem fint vær i ferien.

Nattaklem

Svar på tråden Tilles tråd