Inlägg från: Sanders mamma 04 |Visa alla inlägg
  • Sanders mamma 04

Tilles tråd

Heisann!

Ser at dere snakker om blomstrene til familien. Ville vært med på dem jeg også, men har nok gått glipp av det. Var borte mye av påsken så det er nok mange sider i tråden jeg ikke har fått lest. Men men. Det er så mange som er inne på sidene at jeg skjønner at det ikke er en lett jobb å få kontakt med alle.
    Det var et kjempefint tiltak i alle fall.

• Sanders mamma 04

Heisann Therese!

Håper dagen har vært fin. Det blir nok deiligt å få begynne å trene igjen selv om en kan bli litt stiv i kroppen de første dagene. Det beste med treningen er når treningen er over syns jeg. Den herlige følelsen over å ha trent skikkelig og kunne ta en lang dusj og sette seg ned i godstolen om kvelden.

Og til Visslan, LillemanTøsa og dere andre som ordnet med blomstrene til minnestunden: Dere gjorde en kjempejobb, vær stolte over det!

Klem

• Sanders mamma 04

God kveld Therese!
    Håper dere koser dere med god mat og drikke på hotellet i kveld.
    Sender en god natt klem til deg lille Tille. Savner deg....

Irmelin fra Norge: Jeg har også bestilt boken, om enn noen dager etter deg. Regner med at den dukker opp om en stund. Gleder meg kjempemye til det. Har ikke hørt noe om at de ikke sender til Norge så vi får vente i spenning.
    *KLEM*

• Sanders mamma 04

Må bare høre låten din, om og om igjen Tille.... Den er så vakker. Passer så fint til deg. Tårene renner....
    Du vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt lille Tille.

Grattis med navnedagen Therese! Håper dere har hatt en fantastisk natt på hotellet. Ha en fin dag!

*KLEM*

• Sanders mamma 04

God kveld Therese med familie!

Må få med meg sendingen på TV4. Det blir sikkert et fint innslag, for dere er jo så fantastiske personer.

Låten til Tille er like vakker som lille Tille. Så fint av Camilla å hedre hans minne på en sånn måte. En takk til henne.

For en god ide å skrive fra Thailand. Kommer til å følge spent med på det. Føler at jeg "kjenner" dere nå, så jeg vil jo gjerne høre hvordan det går med dere.

Lykke til videre med treningen. Blir bare lettere for hver dag.

*Nattaklem*

• Sanders mamma 04

Heisann!
    Har dessverre ikke fått sett innslaget ennå.
    Virker ikke her på jobb, så jeg er veldig spent på om jeg får sett det på dataen hjemme i kveld. Håper det virker der.

Ønsker dere en kjempefin dag. Titter innom familjeliv igjen i kveld

• Sanders mamma 04

Heisann!

Nå har jeg fått sett innslaget om Tille på nettet. Tårene fosser nedover kinnene. Det var et gripende og vakkert innslag. Er veldig glad for at dokumentaren kommer i mai. Syns dere er helt utrolige som deler dette med oss. Skjønne, gode Tille med de utrolig vakre blå øynene, kommer aldri til å glemme deg.....

Syns sangen til Tille som vi hørte i bakgrunnen passet perfekt. Den gir meg frysninger, så vakker er den..

Må se innslaget igjen i kveld, i morgen, ja flere dager.

Therese og Nicklas, dere er helt fantastiske! Det var så fint å få "se dere i virkeligheten", ikke bare på bilder. Ønsker dere alt godt!

Stor klem og ønsker om en fin kveld til dere!

• Sanders mamma 04

Heisann!

Strålende sol her i dag, herligt!

Angående dokumentaren 24. mai, det var på riksdekkende TV4 den skulle sendes vel? Jeg har TV4 her, så da får jeg vel sett dokumentaren. Det er vel kun dersom det er lokal TV4 at vi ikke får det inn her i Norge???? Vet ikke jeg.
    Må i alle fall få sett det. Så dersom vi ikke får det inn her i norge, vil jeg gjerne få tilsendt en DVD med dokumentaren, AMORELLA. Det var en kjempefin ide. Du skal så klart slippe utgifter i den forbindelse. Takker for det tilbudet

• Sanders mamma 04

Har vært ute med jobben i kveld, men måtte oppdatere meg her inne på familjeliv før jeg finner senga. Får ikke vært inne på noen dager siden jeg skal på tur, og det blir litt vemodigt. Det er så mange snille, gode, omtenksomme personer her. Kommer til å savne dere alle.

Til Therese og Nicklas: Hva kan jeg si som ingen andre allerede har sagt???
    Sier bare at jeg er enig med de andre. Det er dere som skal ha takk! Takk for at dere deler dette med oss. Takk for at vi fikk bli "kjent" med Tille og dere. Takk for at dere er Therese og Nicklas, de beste på jord! Dere er i mine tanker.

Natta Tille, ser opp på stjernene og tenker på deg.

Ønsker dere alle en god natt og en riktig fin helg!

Svar på tråden Tilles tråd