• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • celwil

Tänker på Er.

Varma hälsningar Cecilia med familj

• lindalinda

*Vila i frid lille Tille *

Med vänliga hälsningar Linda med familj

• jess 2

Sov gott lilla Tille, tänker på er kram Jessica, Damir & Esmeralda.

• miniGrynet

Fick tyvärr veta det tråkiga beskedet via tv4 nyhetsmorgon som visade upp tidningarna...
    Vad jobbigt det blev, som så många skriver, det kändes som om man kände Tille och familjen för att man läst här inne så många veckor nu.

Jag är glad för Tilles skull att han slipper lida mera nu, och att han somnade in med sin familj nära honom. I lugn och ro...

Tänker på er som hade honom så nära er så kort tid, men jag vet att även ni känner en viss lättnad för hans skull.
    Tänker på er och ska tända ljus på min mammas grav idag, tänder ett för Tille där med!

Ta hand om er!
    Många många kramar från oss

• Bommebo

En varm kram till Er alla.

Tänker på Er och även vår familj tänder ett ljus för Tille idag klockan 12.
    Tack för att Vi fått ta del av Er kamp och hoppas att vi får finnas för Er här på FL även i framtiden.

Sov gott Tille.

Familjen Bommelin Norrtälje

• Alicia05sMamma
    Sov gott älskade lilla Tille !

Du är för alltid lilla killen med de vackra blå som kämpade så.
    Du finns i våra hjärtan & tankar för alltid.
    Du Tille har berört våra hjärtan så.
    Vila nu i frid lilla prinsen med de andra små ängla barnen.
    Vi tänker på er Therese & Nicklas, Liam & Dea !
    Många varma kramar till er i denna stund.

i
    våra hjärtan för alltid !

/ Linda, Daniel & Alicia
    i Gävle.
  • Soffie

Lille söta Tille. Sov så sött din lille vän. Du har gjort stort i ditt lilla liv. Mina tårar faller men vi vet ju att du har det så bra där du är nu. Kramar

Svar på tråden Tilles tråd