• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • place

Vila i frid, underbara pojke med de stora blåa ögon !!
    Jag blev så ledsen när jag skulle sätta mig vid datorn och la märke på det som hade hänt. Tårarna bara rann ner, trots att vi inte lärde känna dig. Men du har alltid funnits i våra hjärtan. Alla vi väntade på att detta skulle hända. Nu har den tiden kommit och nu finns du bland alla dessa underbara änglar som kommer att skydda dig för evigheters tider.
    Nu är du inte bland oss här på jorden men är där uppe med Gud.....Vi kommer alltid att älska dig!!!

Vila i frid min lille vän!!
    Till familjen, jag förstår er sorg men som ni och alla vet så var detta det bästa både för lille Tille och er. Tänker på er och mina tankar och hjärta finns hos er.

Fam. Toledo-Vergara

• delfin 79

Vila i frid Tille.
    Varma kramar till er.

• anne b

Hvil i fred lille Tille.

Nå er denne korte reisen slutt, og en ny har startet.
    Alt hva du har fått til denne korte stunden!
    Du kommer aldri bli glemt!
    Å hvilken fin måte du valgte å dra på,
    Med mormors stryk over pannen!
    Så skjønt for deg Tille!
    Nå har du fått fred, og er uten smerter!
    Så deilig det må være.

Masse klemmer til dere om sitter igjen med det store savnet.
    Vi tenker alle på dere.
    Klemmer fra Anne-Britt

• Helena o Teo

Egentligen är det nästan kusligt vad en liten, liten kille vid namn Tille kan beröra sååå många människor, som aldrig ens har träffat honom.. Ja menar, det händer ju tyvärr många tråkiga saker varje dag, mammor och pappor som förlorar sina barn eller någon annan nära... men dessa hör vi aldrig talas om... Tur på sätt och vis kanske, för då skulle vi väl sörja i evighet.

När jag första gånge läste om Tille, var det med blandade känslor jag tog beslutet att "följa honom" till något som jag visste var det skulle sluta... jag tog beslutet med vetskap om att jag skulle gråta floder, att hjärtat skulle värka, att jag skulle ifrågasätta livets mening och att jag för evigt skulle bära med mig bilden av en tapper liten kämpe, med de blåaste ögon jag någonsin skådat. Kanske var det just de ögonen som fick mig att ta rätt beslut... men hur hade jag kunnat välja något annat? Att inte ha fått lära känna Tille och hans familj skulle vara en stor förlust, då skulle något definitivt saknas i hjärtat och i själen. Nu har jag blivit en erfarenhet rikare, en vän och en familj rikare och framför allt har jag fått ge mitt hjärta till någon som verkligen förtjänar all kärlek som finns att uppnå!

Tille, ta vara på alla äventyr som himlen erbjuder!
    Tids nog ses vi igen och då får du berätta vad du har upplevt hos änglarna!
    Nu får du en bamsekram och en puss!
    /Helena med familj

• thowida

Tille, ditt liv har berört mig med många andra, ha det bra bland änglarna.

*styrkekram* ska tända ett ljus till Tilles minne och skickar mina varmaste tankar till er.

• nalleoior

Käraste allesamman...
    det var så konstigt i går kväll, jag sömnig i ögonen, och jag tänkte attt nu somnar jag nog ganska fort...men tji, det gick bara inte.....när jag legat och vridit och vänt mig ett antal timmar, någon gång vid halvtre, så var jonh blund på väg..men jag ryckte till och var klarvaken igen...då slog mig tanken, och jag sa det högt för mig själv...undrar om vår käre lille Tille har lämnat oss....
    när jag så sätter på datorn, fick jag det bekräftat.
    det är med vemod som jag ändå säger att det var skönt för Tille, och för hans familj som slipper se sitt barn lida...nu sover han sött utan smärta...
    Han har verkligen berört mig och många med mig, med sina intensivt vackra blå ögon,
    dem kommer man aldrig att glömma...och även med den kämpaglöd han hade...
    styrkan fanns i generna från sin mor och far...
    Det har de visat genom att dela med sig till alla oss.
    Kram till er alla i familjen från Alice

• Emzas

Sov gott lilla Tille!

Nu spelar du kanske ängla-bebis-fotboll med min lille Marcus i himlen... Ni väntar på oss där!

Många varma kramar till familjen!

/ Emma

• Toadette

Sov så gott lilla vän! Du har berört så många människor! Kramar till familjen!

• hillson

Idag vet jag ej vad jag ska skriva....Det känns så tomt....
    Tille har du landat nu på din stjärna?
    Det känns skönt att veta att du inte har ont längre,att du springer runt och hoppar och leker som barn ska..
    Du är älskad lille vän...kommer aldrig att glömma dig...

kram sanna

• Mariana

Tille kommar alltid att ha en stor plats i mitt hjärta!!

Svar på tråden Tilles tråd