• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Certina

Så Tille klev på tåget igår.
    Jag sitter nu och gråter men det är ändå lite lättnad i tårarna. Tille har fått gått vidare. Han vet att familjen älskar honom mycket.
    Saknaden av Tille kommer bli enorm, fast jag aldrig träffade honom så saknar jag honom. Han var en enorm kämpe.
    Men han får det bra där uppe med alla änglarna.

Många kramar till er Therese, Niklas, Liam och Dea som ändå har förlorat en familjemedlem. Men ni har oxå fått så många minnen. Jag hoppas det är fina minnen. Men Tille lever vidare i allas hjärtan, och i stjärnan där uppe.

Mamma till Elise & Erik

• Cinderellla

Beklagar.

Tänker på Tryggare kan ingen vara. Ni har verkligen gett honom trygghet o så mkt kärlek en förälder kan ge.
    Nu har han sin trygghet bland barnen o busar omkring. Har tänkt på er varje dag o jag är så förvånad hur han orkade kämpa. En riktig superkille.

Många kramar till er!!

Vila i frid Tilleman.

• Anepar

Stort TACK till TILLE och hans underbara familj. Ni har påverkat mig djupt. Och Tille, du har kämpat så bra men nu är det över. Nu har du det bra där du är utan smärta.
    Många stora kramar till er och tack igen. Anette

• Vattukvinnan

I våra hjärtan
    finns lille Tille kvar.
    Där får han stanna
    i alla våra dar.
    För vår lille ängel
    vi aldrig glömmer.
    Även om han i himmelen
    sig gömmer

Vila i frid

Hannele, Henric och Melvin

• papayan

Sov gott lilla kämpen. Massor av kramar till er familj, tänker på er!!

• miichaela

Tille, jag undrar om det regnade den dagen du föddes i såfall måste änglarna gråtit när de förlorade sin finaste vän.. I dag lyser himlen upp så de är nog lyckliga över att du kommit tillbaka till dem!

sov gott lilla fina ängel Tille

kramar till familjen

• Lillkillens mamma

Tille,

sov gott och vila i frid!

Många kramar från Michaela, Johnny och Elias

• Humlans mamma

Vila i frid lille vän... Kommer aldrig glömma dig. Kram Malin

• Fiffa5

Åh lille Tille, nu sover du gott. Men saknaden efter dig kommer vara enorm!

Du fanns på jorden - du finns i himmelen - du kommer ALLTID FINNAS i våra hjärtan!

STOR kram till Therese, Niclas, Liam o Dea. Tänker på er!

• MissMijah
    tille..d e både me sorg o me ett skönt lugn i kroppen jag tänker på dig...nu slipper du ha ont mera..sov gott lilla ängel...du finns i mitt hjärta
    styrkekramar till resten av familjen..o tack för ni låtit oss ta del av ert liv senaste veckorna..ni har lärt mig mkt..jag tänker på er! kramar
Svar på tråden Tilles tråd