• Springsteen

24åriga syrror

lite kul att prata med andra syrror i samma sits och ålder..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 16:25:50:
    Sjuksköterskor = syrror

Hittade ett gäng likasinnade med samma BIM, ålder och yrke.. så tänkte vi kunde fortsätta i en ny tråd...

• Svar på tråden 24åriga syrror
  • NenniePennie

vad menar du ? jag är inte 24 men kanske fler som vill ha mer info om vad du menar? :-S

• Kotten81

Springsteen: Hittade hit trots allt! Har inte använt mig av betaFL förrän nu..detta är alltså nya Familjeliv?? Har jag fattat rätt?

Var jobbar du?? Läste din pres, men minns inte riktigt...stämmer det att du läser? Till kir.syrra??

Hej Tett82, om du hittat hit!

• vi två vill blir 3

Jag är 24 år och hade BIM för 1-2 dagar sen men ingen mens än men inget pluss heller fattar inget alls,men tänkte köpa preg på onsdag om inte annat

• Kotten81

vi två vill bli 3: Jag har undrat hur det gick för dig... Hoppas verkligen du plussar snart!
    Måste fråga, vad är Preg??? *dum* Jag har inte fattat det än.

• vi två vill blir 3

Preg är ju ett grav test man köper på apoteket precis som clear blue.

• Springsteen

Jag läser just nu till kirurgsyrra (OBS ej Operation... ) Annars jobbar jag på psyk .. men som ni redan förstått så är det inte min grej..
    har svärmor på besök så återkommer senare...

• Tett82

Hej alla syrror! =)
    Var ju lite kul med en tråd för bara oss...hihi!
    Undrar om jag är inbillningsjuk eller vad det är... men jag har en konstig känsla...av att jag har något i magen...kanske en knodd...nej, vågar inte tro... Är nog bara kroppen som ställer om sig efter alla år med p-piller... Har i alla fall ont i tuttarna, lite pirrande i den såkallade "tjejmagen", ingen matlust, fast vill ändå ha något att tugga på...ahhh...
    Kotten var jobbar du?

Kram på er

• Springsteen
    Åhh jag har precis uppdaterat till plus och är lite lyrisk över alla finesser... Skrattande
    Min sambo är övertygad över att det togs sig igår..
    för jag har varit på gräsligt humör halva dagen!!!!Generad
    och jag hoppas Räcka ut tungan

Hur länge har ni varit färdiga syrror???? Vart i Sverige befinner ni er????
    Själv var jag färdig i januari förra året och jobbat på psyk sen dess fram till att jag börja plugga nu i Janurai... Jobbar i värnamo men bor i jönköping... (så hoppas ingen som känner mig ploppar in här och läser... Fundersam)
  • Tett82

Hoppas på ett plus då! = )
    JAg blev färdig ssk 5 juni 2005 och jag bor utanför falun i dalarna. Hoppas också att ingen jag känner "ser" mig...hehe!
    Kanske ska gå ner och mysa lite med älsklingen nu...
    Kram på er

• Springsteen

Jag ska ut på promenix me en kompis.... Sambon är hos kompisar och spelar tv-spel...

Svar på tråden 24åriga syrror