Inlägg från: Gela Böle |Visa alla inlägg
  • Gela Böle

pitebor.... 2!!!

Hejsan tänkte titta in lite på denna tråd, kul att det finns en för oss Pite bor
    Soligt och varmt, med bad och stoj...

• Gela Böle

Det var just det som jag tänkt på såååå länge
    Hur piiip kunde de förväxla Roman och John Black?

Är inte så villig att erkänna det men serien har fastnat på min hjärna efter alla dessa år he he he....

• Gela Böle

Hej nu var det väldigt länge sedan jag var in här men nu är jag tillbaka
    Nu är det bara jobb jobb men snart har jag en semester helg vart det bär av till lycksele, har varit där själv när jag var liten och nu är det dags att ta dit barnen...
    ska ni fara på nå semester i sommar?

Skönt oh slippa slentrianen med hemarbetet

Åhh vad jag saknar barnen nu när jag är på jobbet buhäää

• Gela Böle

Definitivt...
    Björnar finns där ju också
    Då får man väl sjunga björnen sover för honom he he he...

Åhh vad jag skulle ilja sätta mig ned med Peter i en båt eller vid en sjökant och fiska, halstra bara mysa och lyssna till naturen samtidigt som det känns jobbigt att bara vara ifrån dem några timmar
    De små liven som gör en lycklig när man är nere bara genom att titta på en...

• Gela Böle

Visst mygg men då kan man klia varandra på myggbetten sen ha ha ha ha ha eller hur ursch ursch he he

Okey då tar vi om det men först vinner vi massvis med pengar sedan far vi på vildmarks safari i australien, för att följa en tripp till Paris och shoppa kläder men sen är man ju helt slut körd så då måste man ju ta ett halvårs spa på ngn lyxanläggning med yoga, och avslappnande musik och sen kan man ju prova på sånt där tantra sex också he he he

• Gela Böle

Då skulle karln bli glad men barnen mindre glada så man får väl vänta med det tills man är en så där åttio bast he he

• Gela Böle

I och för sig massagen blir inte lika rolig om de måste lyfta på all hud som hänger ner till marken heh he

• Gela Böle

Var just hos lenitha i hennes nya lägenhet...skäms har inte varit där förrän nu for på lunchen...
    Hörde att det bara blev fyra futtiga bilder...
    Men att de blev JÄTTE FINA

Jasså gamlingen har varit hos dig he he he...

Åhh önskar för din skull att hon blir bättre på att somna...
    Du måste ju få lite lugn omkring dig också, bara kunna andas ut lite
    Nu måste vi ju kolla efter hotellet där

• Gela Böle

Bajsunge låter ju jättegulligt ha ha ha jasså du har inte du heller varit där då måste ju jag vara snällare he he he

Svar på tråden pitebor.... 2!!!