pitebor.... 2!!!
AN: såg att du också har ett -05 barn kul
Våran dotter är född i nov. -05
AN: såg att du också har ett -05 barn kul
Våran dotter är född i nov. -05
grattis Jessi
En kille, oj så roligt
Pippirollan: vad tråkigt att det var fullbokat, hade varit kul med ngn annan från Piteå som skulle dit samma helg..
Kul med hotell...jasså är det billigare!!!
men vi ska bara ta en tvårumsstuga i år har redan hyrt strandvilla tidigare i sommar, och vi klarar oss på den...förhoppningsvis blir det bra väder så att vi kan vara ute mycket och bada
Hoppas att ni får det kul på er semester
Va !!! 1295 spänn...
Vad var det för lyxstuga?
Var det den enda som fanns kvar?
Våran tvåbäddars kostar 250kr natten och då är det ju ändå kyl, kokplatta rinnande vatten i den tror jag också att det är:
Jaha
vi hyrde en sån stuga i byske på midsommar en för sex pers kostar ca 1400kr där och en för 8 pers 1700kr...
Men då har vi varit flera som delat på den
HAr du provat släckaren än? he he
Jasså du har hämtat ut bilderna nu!!!
måste ju få se dem nån dag framöver
Bara det blir fint väder hade jag tänkt dra mig till badhus parken...
Hjortronen
Nästa vecka jobbar jag nästan enbart eftermiddag från kl 17,00, så å kanske vi kan fara å plocka lite
Dio jag har röstat fick enbart 7 poäng men så är man ju himla ung och viril också
När vi for från serrejaur stod det en kvinna vid vägen uti myren och plockade hjortron...
Säg en dag nästa vecka mån, ons, tors jobbar jag eftermiddag har kollat schemat nu
Så då passar det för mig
vi far väl tidigt på morgonen ...
Måste prata med morfar också så att det säkert har kommit nå hjortron..ringer han nu ett ögonblick
Nu är jag tillbaka hoppas du inte fick vänta för länge he he he
Hjortron plockaren säger så här ( han har varit ut idag och plockat det var inte så mycket...
)
Vi ska höras av senare i veckan....
morfar ska kolla om det blitt nå mer då
Kommer kanske imorgon om du ska vara hemma
Opps det blev fel måndag tisdag onsdag jobbar jag eftermiddag torsdag jobbar jag 08,00-17,00...
Går det bra nån av de andra dagarna?
Om det inte blitt hjortron då så kanske vi kan fara söndagen samma vecka?
Söker efter en tvilling vagn billig helst 800kr eller billigare...
Vet ngn av en?
Ska helst vara lite bredare, delad, alltså ena sitsen går att ha nere medans den andra helt sittandes, förstår ni hur jag menar?
Dio hur gör du när du citerar eller svarar på meddelandena så där?