Inlägg från: Gela Böle |Visa alla inlägg
  • Gela Böle

pitebor.... 2!!!

Jessi: bra ide
    Jo det var ju jättebilligt då hjulen ingick hi hi hi..

Ska man anmäla sig eller

Imorgon far vi till lycksele jag längtar såååååååååå mycket tills vi faaaaaaaaaarrrrrrrrrr he he

• Gela Böle

Jessi: kan man inte vika ihop vagnen?

Ska sälja lite på blocket och kolla när jag får lön vad det står för summa där hi hi...
    Så får jag se sen vad börsen säger...
    Så länge som det är jag som betalar rubbet så har han inte lika mycket att säga till om
    Vi diskuterar ju alla inköp, han har sagt att så länge som jag klarar mig så Och det gör man väl alltid

• Gela Böle

Jessi: undrar om vagnen går att fälla ihop?
    Ska nog köpa en har funderat under helgen he he he...
    Men det vore ju ett extra plus om man kunde fälla ihop den så att den tar mindre plats

• Gela Böle

Jag har nu tagit och beställt mig en sådan tvilling vagn på barnenshus
    Det blev en svart en
    kanske jag ångrar mig men det får vara...kan ju köpa ett färgrant parasoll istället till vagnen...

Nu stundas snart PDOL huvva vad jag kommer att vara trött efter fredag....
    Är ju inte van vid sånt här...
    hi hi hi

• Gela Böle

Jepp hi hi hi ska sjunga dig ur soffan he he he
    Peter kanske följer med om vi får barnvakt det kan bli riktigt kul då kanske han kan sjunga en liten trudelutt för oss
    Måste ju på systemet i veckan far nog i luleå vart det inte är så mycket folk...

När ska vi komma till dig?

• Gela Böle

Ska du göra ett uppehåll sen med brynen har faktiskt inte hört ngn annan som gör det men känner att det vore en smart ide att prova på det själv:-d
    Vad kostar det?

• Gela Böle

Hur länge håller det i sig då är ju så dålig på sånt där borde nog ta mig en vaxning på benen de är sexigt värre (Håriga hi hi)

• Gela Böle

Vet ej om barnvakten kan än men vi kommer väl ganska snabbt
    jag slutar kl: två så om inte annat så kommer jag direkt från jobbet och möter upp Peter...eller hämtar honom

jo vi vill ju inte att du både är röd och hårig i slutet av kvällen he he he he

• Gela Böle

ha ha ha ha ha
    Verkar inte gå ngt vidare på barnvaktnings fronten
    Mamma och ingvar ska ut fredag också, först skulle de bara tors, lör, men ingvar vill nu fara ut även fredagen...mamma skulle prata lite till med han...annars kanske Peter far ut på lördagen istället men det skulle ha varit skoj att fara ut tillsammans för vi är ju aldrig bara vi utan barnen...Och jag skulle verkligen vilja höra han sjunga

• Gela Böle

Oj d¨å nu blev det en länk ändå
    Cheers (boys) GIRLS drink it all up fill up your glases we will never stop, get drunk ... la la la la la lalalalala.......

• Gela Böle

Pirkko ska ut på fredag hon som aldrig annars g¨år ut och pappa ska till lycksele på motor mässan

Jasså du har redan hittat dit
    Förstod att det skulle vara ngt för dig...jag har ändå lärt känna dig lite granna under alla år hi hi hi

• Gela Böle

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m10706102.html
    Länken ska ju inte gå till TP nog för att den är skitbra...
    Men den skulle först och främst gå till låtgissar tråden..
    Kolla om detta är den rätta annars tag cloetta
    he he he

Tänkte att du redan hittat TP tråden så hittade en annan åt dig

• Gela Böle

Han vill inte fråga sin pappa då han ej kommer och hälsar på nå ofta det är väldigt sällan, men jag tycker ändå att han kan fråga om inte det går bra....

Kramar nu far jag hem kanske skriver ngt mer sen ikväll, ska lägga in lite saker på blocket

Svar på tråden pitebor.... 2!!!