Inlägg från: Gela Böle |Visa alla inlägg
  • Gela Böle

pitebor.... 2!!!

Lilla gumman du skickade ju bara en länk till luleås turistsida
    ha ha ah
    Jo priserna kan ju vara annorlunda...

mamma ringde nyss hon trodde inte att Jessica skulle med men skulle dubbelkolla med ingvar först alltså om Serrejaur...

HOn ingvar o julia drog ju iväg till skellefteå igår kväll ej planerat och sov i bilen de har badat på vitbergsbadet osv..fuskit..
    Det ska va mamma som kommer på sånt där ha ha ha
    Sist jag följde med oplanerat saa mamma till lenitha och andre som då bodde hos pappa att vi skulle ut på en liten tripp med husvagnen och hips vips hamnade vi på en camping i stockholm he he

• Gela Böle

tinad, annars riskerar du ju att den blir kokt förlänge då den måste bli varm inuti också..
    Kul att det är ngn där nere som också äter Palt ha ha ha

• Gela Böle

Hm instämmer så länge som de inte är frysta inuti...

• Gela Böle

Shore jag ska knäcka dig totalt he heh he...
    Köra lite hole in one med hjälp av Wille han får släppa ner bollarna i hålet he he

Jo det är i helgen, jag tror det var sagt så att de ska fara på fredag och sova över till lördag, vi far väl hem ngn gång efter golfen..
    Vi skulle först grille med therese och henke men far dit istället det är ju bara en gång per år och så kanske de skulle komma fredag annars så kommer de på lördag...

Har pratat med mamma hon säger att de ska sova över antingen till lördag eller till söndag..
    Ni kan följa med för jessica skulle inte följa, du kan ju ringa henne om du vill...men hon är nog inte hemma förrän imorgon om du vill nå henne på hemtelefonen..

Vi måste ju vinna ett pris också min lilla gumselumsa

• Gela Böle

Klart ni ska med...
    Sen om ni vill hem på lördagen så går det ju alltid att fixa på nått sätt

Nja jag tror det är 40-50kr per pers....

• Gela Böle

Det finns ju som sagt på norrstrandsbadet, havsbadet...
    Sedan finns det också på ladriket....

Skulle kunna tro att det kostar kring 50 lappen

• Gela Böle

Grattis grattis är glad för din skull...
    Hoppas att det inte dröjer hela sommaren inna du får köra upp...

• Gela Böle

Är det ingen som ska till lycksele nästa helg? Alltså d21-23/7?
    Verkar som att de flesta ska fara dit i början av augusti...slutet av Juli...

VI har hyrt en stuga på ansis camping eller vad det nu hette, det var närmast djurparken...

Så då blir det väl att åka tåget runt parken och åka rutchkanor med Wille he he he Man får passa på nu när man har en chans...sen när Wille blir större vill han väl inte att jag ska åka hi hi hi...

• Gela Böle

Slarva:
    läste just din presentation, grattis till babyn även om det var ett litet tag sen nu
    Jo inte är det kul efteråt då inga kläder passar, man fick ju hålla sig inne då kläderna var i tvätten då var det ju bara pyjamasen som man hade he he he...
    Men det blir ju bättre tider på den fronten också..hi hi

• Gela Böle

Idag far jag med familjen till serrejaur och ska spela golf open
    Mestadels av deltagarna är mellan 60-80år he he he kanske man har en chans i år, de är duktiga trots åldern, men då har de spelat på banorna i en evighet...

Det blir nog att grilla lite med kanske man får sig en öl...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!