Inlägg från: Gela Böle |Visa alla inlägg
  • Gela Böle

pitebor.... 2!!!

Har ringt nu ska kolla på vagnen imorgon 10,30 oj så kul
    Kalrn är inte lika glad han tycker inte att vi har råd, men kan ha bygga en friggeboda så kan jag köpa en beg. barnvagn eller hur!!!!

Det känns bra i maggropen och det är väl så det ska vara

• Gela Böle

Pippirollan: Jo min karl säger detsamma om ståbrädan alltså men saken är den att jag vill kunna gå på långpromenader med barnen, även då Peter jobbar och wille går inte så långt och fort som jag skulle behöva för att få min motion, har ansträngningsastma som jag vill förebygga
    Och i Böle måste du i stort sett runda kvarteren, så därför måste jag ut på älvvägen oh jag vill inte ha Wille efter vägen för han lär inte stå på brädan fram till Öjebyn

• Gela Böle

Dio: Hjortronen kanske är upplockade til onsdagen
    Morfar har plockat idag vissa var kart och andra nästan övermogna
    Sen såg han björnspår usch så obehgaligt
    Björnar gillar hjortron tyligen...

• Gela Böle

En och en halv timme kvar av jobbet puh så skönt det ska bli att få sova och drömma härliga lyckliga drömmar

Men först lite tv program på jobbet he he he

• Gela Böle

Hm det där med granparken låter ju intressant kanske hänger med...
    Vilka ska fara dit då?

• Gela Böle

Nepp. inget köp...den var -98, -99..och så skulle hon ha 1000kr för den...jag var på barnens hus och pratade med en som jobbar med barnvagns försäljningen hon sa att det inte finns reservdelra till den vagnen samt att jag måste köpa nya hjulen och så var den ganska sliten på några ställen...
    Sen sa hon också att den inte är värld många kronor...hon skulle max ge ngn hundring för den...

Hittade en annan emmaljunga från -02 för 850kr fast det var i jockmokk men med tanke på att jag skulle behöva köpa nya däck till den andra så hade det ändå blitt billigare trots bensin kostnader....

Får avvakta på en annan vagn

• Gela Böle

Oj vad mycket du fick för din emmaljunga men den var säkert i mycket bättre skick...

Nej den såg jag inte vad var det för en?

• Gela Böle

Carena jo det är ju ett bra och billigt märke har en vanlig sulky Carena...

Ja du helst under tusenlappen då jag inte kommer att använda den så vääldigt mycket det blir ju mest när Peter är på jobbet och jag vill promenera med barnen på långpromenad...

Men den var jättefin -02 an...

Men jag studerar ju i vanliga fall och pengarna som jag tjänar när jag jobbar tar jag till semester och för att slippa lite av studielånet
    Så inte allt för mycket pengar att spendera

• Gela Böle

Tycker om att det är klätt tyg vid fötterna
    Men du fick ju mycket för den då det är ju ute mycket -02 och -04 och de säljs för mellan 850-4500 vad jag har sett -02 ligger mer i kursen 850-1500 bland tvillingvagnarna...det finns nog också nån som är i priset:1500-3000 kr

Hoppas att jag också får så mycket när vi säljer våran

• Gela Böle

Oj vad fin vagnen är
    Blir himla sugen på att köpa den

Har de den där nu?
    Är det ngt kampanj pris på vagnen, ingår alla däck ?

Vill också ha en sån där, men karln min kommer ju att flippa ut

Svar på tråden pitebor.... 2!!!