• A N

pitebor.... 2!!!

AStri - det mås väldigt bra faktiskt, är ganska mätt efter en vända till sunes. Så du har dörr plingar problem, inte skoj. Jag blir väldigt passiv när det ringer på dörren för då ibillar jag mig att det är nån försäljare eller nå liknande, men imorse var det faktiskt besök som knackade (inte ringde) vid halv 10 tiden inte dumt med besök ibland.

• A N

Astri - dra ur telefonjacket, eller så sätter du telefonen på ljudlös och bär med dig nummerpresentatören ifall det är nån viktig person som ringer Jag brukar titta på den bärbaratelefonen vem som ringer och är det nån som ringer till Tony och jag inte ids svara/prata med så 1 - ger jag telefonen till Tony eller 2 (om han inte är hemma) - trycker på tyst knappen och det ringer men hörs inget

• A N

Astri - då är det dax att skaffa sig en nr.presentatör, tycker jag Handlat nå på marknaden?? Som förra året så var det varmt och en massa folk i vägen.

• A N

Gran parken Har funderat på att göra ett återbesök nån dag. Storforsen, där är det vackert.

• A N

Om det är djur ni vill se så msåte det väl finnas fler ställen med djur på... Ni får gå på dinosaurie landet på havsbadet. De djuren är du säkert inte allergisk mot. Våran granne har 6 katter och vi har en hund, minizoo Det brukar vara kattfight här utanför ibland, tar lite extra betalt för den attraktionen Bra sittplatser på våran balkong...

• A N

Är det nå kuligt på burken ikväll?? Med mord eller utan...

• A N

hmm... Vad ska man hitta på då?? Får väl spela nå spel med lillebror, kanske...

• A N

Jo, han hade tydligen migrän, så när han hade spytt och vilat lite så blev han helt plötsligt väldigt pigg.

• A N

Det var ganska skönt för då slapp vi bli sjuka Ska stega iväg mot tv:n och blippa lite med kontrollen. Ha en trevlig kväll!

• A N

Hallå! En sliten Anna tittar in...
    Har varit på inskolning i städjobbet idag och ska dit imon och på fredag oxå, är helt slut. Så det är så här det är och jobba. Ska nog gå och slänga mig i sängen snart!

• A N

Hejsan!
    Slarva - jätte fina bilder, vilken sötis hon är! Blir hon 1 månad snart?? Tyckte det stod 9/6, hon föddes ju nyss!

Astri - Nepp lillan är inte på dagis hon är hemma med pappa. Hon börjar dagis när jag har jobbat färdigt. Har inskolning nu på städet, är ledig imon och på torsdag fm då ska jag till läkaren. Lyssna hjärtljud kanske Torsdag em och fredag ska jag jobba igen.

Vi ska tydligen till lule imon, trodde vi skulle till storsund men så var icke fallet tydligen.

Ha en trevlig kväll!!

• A N

Hallå!!! Det finns ett litet liv där inne Har fått lyssna på hjärtat på bebisen idag! Allt ser bra ut i övrigt. Nice nice nice! Ska iväg och jobba 12.30...

• A N

Hallå tjejer!!

Jobbar för fullt under dagarna, har haft en kort dag idag, skönt! Imorgon åker Lovisa med mormor upp till dem och hälsar på... ska vara utan henne till fredag Får se hur det ska gå (för mig). Men det blir säkert bra. Känner dock av lite smärta i bäckenet när man jobbar hela dagarna, det går ganska bra och jobba men när man kommer hem och slappnar av, aj aj!

Vad gör ni då?? Händer det nå spännande som jag missat??

• A N

God morgon!

Skulle ha sovmorgon idag men det gick inte så bra, vaknade vid 6 och lyckades somna om till strax före 7 Idag ska vi åka till Lovisa, längtar, har ju inte sett henne på länge! Vi ska även gå på marknad, byta brädor och måla på mamma och pappas hus, och även träffa en massa folk som man måste göra när man är upp dit.

Vad har ni för helg planer??

Pippiprollan - usch vad hemskt!

Grattis Jessi!

• A N

Go afton!
    Sitter här och drömmer om fotmassage, har börjat min vikarie period nu, 4 veckors slit framför mig. Fick lite trappstädning som extra jobb idag, usch! Men annars så går det ganska bra.

Lovisa har fått feber och ligger helt utslagen i soffan, har nog legat där hela dan tror jag.

Vi kom hem från mamma och pappa igår, Lovisa var väldigt glad och se oss när vi kom dit på fredagen.

Pippiprollan: Grattis Mattias!

Middag, äntligen!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!