• A N

pitebor.... 2!!!

Jordgubb! Det bara måste vara bra...

• A N

God morgon!

ÄR det nån mer än jag och Sabina som ska fika??

Lovisa sitter i soffan och sorterar den rena tvätten som mamma inte orkat vika än... henne är det ordning på, bus!

Ska nog kasta in mig i duschen och tvätta svinto håret.

2 små tänder har börjat kika fram där uppe, äntligen.

• A N

God morgon!

Inte allt för längesen man steg upp faktiskt, men tro inte att vi har fått sova... nä för kl.3 då vaknar Lovisa och börjar stöka, vi lyfter över henne till våran säng och hon vägrar somna om. Vid 4 går jag och kissar och när jag komemr tillbaka till sovrummet är hon på väg ut, då får hon vackert lägga sig i spjälsängen igen, skriker en liten stund och somnar om för att vakna igen nån timme senare men somnar om efter ett tag igen. Vid 8 så stod hon upp och ropade -mamma! mamma! och tyckte väl att nu kan vi väl ändå stiga upp. Så nu sitter hon och river ut nå cd skivor...

Vad har ni för planer idag??

Jag ska träna och så ska jag och Lovisa åka till lillpite och hälsa på. Handla måste vi oxå då vi åker till storsund imon för att putsa det som vi har spacklat och fixa till lite. Mamma och pappa kommer på fredag för att hjälpa till och göra färdigt det som inte är klart än. Så det blir en helg utan dator igen

Hoppas alla ni med den hemska sjukdomen som kallas magsjuka blir friska snart.

Tack för det trevliga fika sällskapet igår!!

• A N

God morgron!

Sitter här och mass skriver ut bilder till Lovisas album, har skaffat nya färgpatroner igår. Men vad är det som händer då, jo det blir ränder på bilderna!!! suck, inte en skrivare till som måste lämnas in och bytas, skriver ut ett A4 med 4st bilder på varje och varannan är bra och sen är det ränder på de andra, suck!! Så det blir väl en tur till lule (onoff) och byta skriver för 2:a gången, jag som var så nöjd, den skrev ju jätte fina bilder *sörjer*

• A N

Astri - Tony fyndade lite bil stereo prylar, tänkt om de inte ens fungerar, slänga ut flera hundra på sånt som kanske inte ens fungerar... vad ska man säga... är nöjd med trehjulingen som vi köpte från barnenshus åt Lovisa iaf.

• A N

Kom på en grej som hände igår på auktionen, det stod en gubbe brevid oss och när jag plockar upp en bil till Lovsa då säger han -Men inte tycker flickor om att leka med bilar! Jo säger jag det gör dem visst det! Lite irriterad!

• A N

God morgon!
    Har alla haft en trevlig helg?? Har själv tillbringat lite tid i rabatterna i storsund igen, har haft hjälp av mamma, tur det... det är så tråkigt att bara gräva. Pappa och Tony skulle sätta upp nya tapeter i köket i lördags, men det gick inte så bra så det hela slutade med att jag och mamma körde till rusta och inhandlade väv och målarfärg så köket är nu mera målat...

Idag ska vi nog gå på stan en vända och kanske fika lite, annars en lugn måndag.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!