• A N

pitebor.... 2!!!

Hej alla glada!

Callisto79 - super kul med fler pitebor! och ett nytt hus, vill oxå ha, riktigt avis faktiskt...

Har väl inga stora planer idag egentligen, har dammsugit lite och äntligen fått tummen ur ... och fixat till garderoberna. Sen vet jag inte vad som händer, funderar på att åka in till djuraffären och höra om nå foder åt hunden. Det är ju morsdag snart 28/5. Fyller år på lördag så det blir väl tårtbak till helgen.

Slarva - har du varit till veterinären? Våran lilla skrutt hund kliade sig oxå en hel del så hon fick bli badad med dermocan schampo och så fick hon även en frontline behnadling. Så nu är hon bra igen, dessa loppor eller löss eller va f-n det då är för nå odjur...

• A N

Japp det gör jag hela 21 år... känner mig inte så liten Blir det nå tårta hos er då? Nå förslag på tårta man kan göra?

• A N

Spännande, hoppas den blir god. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på än... Nu ska jag gå och se vad mitt lilla bus gör. Ha en trevlig dag allihopa!!

• A N

Slarva - det var ju inte bra att det kanske är allergi, det hade varit så mkt lättare med loppor eller löss... Hoppas allt går bra iaf.

Missteddy - Jag bar Lovisa en hel del i våran babybjörn, hon älskade att sitta där. Hon tyckte inte om vagnen till en början. Minns att det var en hel del bärande på henne i selen, ganska skönt för man hade armarna fria. Hur det fungerar ihop med ryggproblem vet jag dock inte, kanske inte så bra

Vi eller Lovisa håller på att få 2 tänder, de där uppe längst fram, så snart har hon 4:a små vassa

En ganska lugn dag idag, har nyss klivit upp efter att ha sovit i 1-2 timmar är inte riktigt säker på hur länge men skönt var det. Börjar bli lite hungrig...

• A N

Callisto - vi fick låna nå schal aktigt till Lovisa men i den skulle hon ligga och den tyckte hon inte alls om och då köpte vi en babybjörn sele.

Missteddy - Ska man ha den på ryggen? Våran sele har man då fram, men hur som helst så tror jag att bärschalar fungerar nog lika bra de oxå det är nog upp till en själv vad man vill bära bebisen i och vad man klarar av. Det löser sig säkert.

God morgon! Var är alla??
    Har hunnit ut med hunden och ätit frukost samt allt morgon stök med Lovisa, välling, blöjbyte m.m. Ska träffa instruktören på step in kl.10 tror jag det var, jag som inte varit så flitig de sista veckorna Vi var ju sjuka ett tag och så har vi varit mkt borta.

När ska vi träffas och fika nästa gång då?

• A N

Slarva - har man ett litet busfrö som stiger upp 6 så...

Är ensam hemma för tillfället, Tony tog med sig Lovisa upp till storsund för att hämta nå grejer och sen ska vi äta middag hos min moster. Skönt då slipper man tänka på middag iaf. Sitter och slöar och ser lite dvd filmer. Har varit och tränat på morgonen.

Vi fick sålt Tonys bmw igår, han satte ut annonsen i måndags och igår blev den såld, trodde inte det skulle gå så snabbt.

• A N

Vi hade skrivit billigare vid snabb affär men han provade aldrig att pruta ens. Trodde inte att vi skulle få det vi ville ha, men tydligen så... är inte missnöjd alls! Hur känns det då? Du ahr inte så långt kvar nu... nervös? förlossningsskräck??

• A N

Jag vet hur det känns, gick 10 dagar över... suck! är allt jag kan säga, var så less. Men tyckte ändå att det var mysigt att vara gravid.

• A N

Carmen - hoppas de blir friska snart! Inge kul med sjuka barn. Lovisa har fått röda ögon och kliar sig där, men inge klet och det rinner inte, bara väldigt glansiga. Tvättar med ljummet vatten.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!