• A N

pitebor.... 2!!!

Vi bor efter "stora" vägen hus nr. 2 på vänster sida från älvsbyn sett... för mig är det mkt djungel, men nu är den mindre Lite buskar vid diket mot vägen är sparade, har sparat en rabatt faktiskt, men den täkte jag över med bark he he he!!! kommer det ogräs dit då morr! Ska ta itu med jordgubbslandet här framöver oxå, suck!

• A N

Hej hej! Kikar in en snabbis för att berätta att bebben nr.2 är på jäsning i ugnen Har varit till öjebyn på mvc idag och har fått bf 18/1-07 är nu i vecka 6+3 eller nå sånt. Mår ganska bra förutom att jag är så fruktansvärt trött hela tiden, lite illamående men inte så farligt. Berättar det för er här, släkten får allt vänta ett tag till Mamma vet ju förståss. Hur har ni gjort berättat direkt eller??

Har inte gjort så mkt annat idag, sovit och sett film, det är ju så konstigt väder ute. Ska försöka pallra mig ut på en lite längre promenad med hunden sen om vädret tillåter.

• A N

Jag väntade med Lovisa oxå och så gör vi även nu. Det märks ju som inte mer än att man är trött, lite illmående och ömma bröst. Brukar fundera ibland att jag kanske såg fel på testet Men när man får höra hjärtslagen senare, då blir det mer verkligt.

• A N

Astri - hoppas du blir frisk snart, magsjuka usch!!!

Pippiprollan - Ska egentligen gå på furunäset, men jag gick i öjebyn sist då jag bodde i storsund och tyckte att hon som tog blodprov var så duktig på att ta det och jag hatar att ta blodprov har fått för mig att det gör ont och har sett vissa med väldigt blåa armar. Så jag ringde till öjebyn och hörde och det var inga problem och så har jag ju Lovisa i roknäs på bvc och är jätte nöjd med sköterskan där och skulle gärna ha andra bebisen däe oxå.

Fick nån Elisabeth som bm, hade inger(?), barbro och gunhild förra gången så det finns tydligen fler... Elisabeth tyckte då jag om. Den som jag hade svårt för sist var Barbro, hade henne på efterkontrollen och hon tyckte ju inte om att jag börjat ge Lovisa ersättning, det var lite sura miner då. Hon verkade lite allmänt sur oxå.

• A N

Vi har då inget planerat, så jag och Lovisa kommer gärna.

• A N

Vilken som helst, Lovisa äter lunch vid 11 så gärna efter det. Nån som vet vad det har lovats för väder imon? Var ska vi träffas, samma ställe som sist?

• A N

Japp det gör jag nog, kan ju annars ge henne maten lite tidigare, hon dör nog inte av det.

• A N

En liten kul grej som vi gjorde idag när vi var hos bm, vi satt i väntrummet och väntade!!! och ser en skål som ligger framme på bordet med kondomer i, kollar igen och ser att det är ju jordgubbs kondomer som jag aldrig testat. Hipps vipps så åkte det ner några i fickan, som att vi behöver det nu, ha ha!! lite sent kanske.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!