• A N

pitebor.... 2!!!

HJÄLP!!! Man är borta 1 dag och ni hinner skriva hur mkt som helst!

Har varit till storsund från torsdag till fredag, ut och äta ikväll. Jag fyller ju år imon!!

Lovisas ögon är fortfarande lite röda inte lika mkt som tidigare. Hon är inte snorig eller förkyld över huvudtaget så bvc tyckte inte det lät som allergi men vi skulle inte ha henne i gräs och hö, om det inte blir bättre så ska vi återkomma på måndag. Så vi fortsätter tvätta, det blir ju lite bättre iaf men det kliar ju.

Tårtbak senare idag och så ska jag hämta ut packetet med Lovisa kläder som jag beställt, sommarkläder men var är det varma vädret då?

• A N

Hallå! Alla ser väl på melodifestivalen...

Har tv:n på men ids inte sitta där och titta, sitter här istället.

Tack för alla gratulationer. Har haft en bra dag. Knallade runt på stan under dagen och köpte ett par solglasögon och jeans till Lovisa (skit söta!). Sen så har vi tillbringat hela kvällen hos min moster, ätit god mat, souvas i pitabröd och tårta. Har fått ett fotbad, lite pengar och en lampa till hallen som tony försöker hänga upp utan att lyckas. Blommor fick jag oxå.

• A N

En grunka som man stoppar fötterna i

En lampa med tre lampor, spotl lights... mysko förklaring kanske...

Ser inte du på schlager??

• A N

ids inte... läser på aftonbladet hur det gick istället.

Såna tuttar har man aldig haft och kommer nog aldrig få heller, var de lite hängiga innan vad är de inte nu då?? Men man fick ju nå gott ut av det, vill inte byta bort henne för allt i världen.

• A N

Jag skulle vilja ha så mkt pengar så jag kunde köpa ett hus.

• A N

Nu ska jag borsta mina tänder och sen lägga mig ner under täcket med huvudet på kudden och sova! Ögonlocken börjar bli tunga!

Sov gott!!

• A N

God förmiddag!

Linda - Vi har ju hus i storsund men jag vill inte bo där så ett hus här i pite skulle inte vara så dumt. Huset i storsund tycker jag vi kan sälja.

Har en aningen bakis sambo, suck! Vi kom ju hem vid 22 tiden igår kväll och då hade jag hoppats på lite vuxenmys för det var inplanerat när Lovisa skulle sova. Men då ringer han till en kompis som kommer över, suck! Då ber jag lite snällt att du behöver väl inte dricka så mkt mer (då han redan druckit hos min moster), gick och la mig vid tolv tiden vaknade kl 3.30 och undrade var han höll hus. Gick upp för att kissa och där sitter han och sover... -nu får du flytta på dig för nu ska jag kissa!! Gå och lägg dig. Sagt och gjort med väldiga sick sack mönster tog han sig till sovrummet och idag mår han inte alls bra och jag tycker inte det minsta synd om honom. Vem fyllde år igår egentligen han eller jag??

Hoppas ni har en trevlig dag!

• A N

Go kväll!

VM guld!!!

Har nyss testat fotbadet, inte dumt!

Tony mår bättre nu, vi var och käkade bakis skorvmål på max. Lovisa tyckte inte det var så dumt med lite strips och hamburgare det kom nå gott från pappas bakis dag...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!