Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

Astri: Muhahahaha nåväl bara man TROR att man är graciös så
    Tur att man inte bor i lägenhet längre, ska jag va realistisk så var det ju faktiskt synd om grannarna där under som fick höra mina (O)graciösa danssteg när jag shejkade loss i köket...för att inte tala om grannarna bredvid som fick höra min extremt fina sångröst..ja fast det är ju en annan historia, mina stämband är faktiskt inte graciösa

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Astri: Och jag skulle allt bra gärna vilja höra den pinsamma förklaringen

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Astri: *asg* hörrudu, alkoholen gör en sannerligen inte särskilt smart haha och jag känner så väl igen när man väl sitter där berusad och tycker att man fått världens briljantaste ide´!

Ungefär som när jag och en kompis för några år sedan köade till statt på dansar och ler...vi hade fått för oss att några kompisar satt där inne..förståndet borde ju ha sagt åt en att så inte var fallet men iaf..när vi stått å köat där ca en halvtimma så ber en person oss om biljetter, så vi undrar ju självklart vilka? Jo det var ju biljetterna till vip därinne.
    Så vi lommade iväg och helt plötsligt var alla öltält och dyl stängda så vi ställde oss längst upp på den där låååånga trappen och funderade lite, då hörde vi nån skrek -svartrockare!!
    Och varför dom då menade oss har jag ingen aning om men vi blev iaf inbjudna på kittelfjälls efterfest med personalen, gratis öl så långt ögat nådde och till sist skulle alla dom in på vip på statt och undrade om vi ville ha biljetter dit varpå vi säger

Håll i dig....

Vi säger NÄääää det vill vi inte
    sen traskade vi vidare och kom hem en sisådär 9 på morron

• colubrid

Gooomorron, vad händer hos alla idag?

• colubrid

är den klar nu?men tack tack =)

• colubrid

äh det var tydligen fel, jag hittar inte rätta adressen till piteås ställe

• colubrid

jaaaaag är grön men nu e du inte det hahaha faaan jag måste ta mig i säng... har sagt så nu varenda kväll att jag ska lägga mig tidigt å ändå  sitter jag uppe den här tiden, snart ska jag ju upp igen *grrrr*

• colubrid

*skrattar* Astri jag tänkte snabbt, fast på nåt helt annat, jag gick och la mig men jag hade röstat för choklad och hallon. är inte så överdrivet förtjust i mängder av grädde.

Du jag har allt sett att erik haft mycket tårta med sig och han påstod att han fått äta tårta så det stod ut genom öronen, så då tyckte jag att han skulle ta med åt oss andra..tror nog han blev lite snål för då sa han att nu var det slut.

Usch nu är jag less,och på helkonstigt humör (chicachula har råkat ut för min dåliga humor så här på morronkvisten) allt beror nog på att jag försov mig imorse, väckaren ringde aldrig. Och jag var inte ensam som hade gjort det heller, du knep väl inte fast Erik imorse? =p

• colubrid

Astri: Nuuuuuuu fattar jag vad du menade med fl vinnare och det du skrev *skrattar gott*
    TACK FÖR BAKELSEN DEN VAR JÄTTEGOD!! *mumsar på den i skrivande stund*
    Erik kom med bakelserna vid lunch och väste fram att jag fick välja den övre eller undre i kylen och jag fattade noll tills jag gick dit och tittade TACK IGEN

Svar på tråden pitebor.... 2!!!