Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

Astri: Fast han har iaf coolaste t-shirt brännan hahahaha

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

astri: Lite sällskapsresan över honom *asg* han skyllde iaf på att han fått det när han hjälpte dig att sälja på loppis

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

chicachula ; eller så var det ett spöke ;) finns gott om dom på ängsgatan

• colubrid

pippiprollan: där har jag med bott =)

• colubrid

Pippiprollan: Jag bodde på 19 hmmm jaaa när var det då 03-04 eller nåt sånt kommer inte ihåg åren.
    Hade ni hela huset fyllt med trista grannar eller blev ni bara drabbade av nån enskild?

Jag hade skitbra grannar, såg aldrig till någon hahahah bara jag som väsnades.
    Men då måste vi ha bott som grannar då fast jag bodde nog inte där då ni bodde där

• colubrid

Chicachula hahahaha vadå, antagligen någon av de vilda festdeltagarna, inte då jag!
    Kan ju ha varit du!

• colubrid

Däremot hade jag dåliga grannar dit jag flyttade sen på lasarettsvägen...dom anklagade jämt jag och min sambo ifall det var fest i huset så en gång ringde dom från rawi och vi hade blivit varnade, trots att vi inte ens var hemma
    Då blev jag förbannad och ringde upp rawitanten och sa att man kan inte ge någon en varning bara sådär, speciellt då vi inte ens var hemma. Det var kärringen ovanpå som roade sig med att lyssna efter ljud och anklagade oss för störande fester. så jag sa åt rawitanten att hon kunde hälsa kärringen att sticka ut näsan i trappuppgången och lyssna var ljudet kommer ifrån, eller kanske knacka på dörren nästa gång för vi bits inte. Och att hennes barnbarn kunde gärna få låta bli studsbollarna klockan fem på morron

• colubrid

pippiprollan: jag tror jag vet vem du menar, han längst ner till höger om man står framför entren hahaha?
    Då måste jag ha flyttat dit i samma veva som ni flytta därifrån

• colubrid

chicachula: det där lät fel!! hahahah mycket fel! Jag kan tillägga att vi alla hade kläderna på och att på nåt jävla underligt sätt slutade det alltid upp med en massa folk i sängen som surrade, kan det bero på min stora säng?

• colubrid

pippiprollan:ahaaa då tror jag oxå att jag vet vem det var, han bodde ensam va? En som jobbar på samma jobb som jag, dock inte på samma avdelning hahaha
    Fan vad jag vet saker, nästan så man kände halva ängsgatan haha skämtåsido, bara dom två som jag vet bodde där i övrigt kände jag knappt igen mina egna grannar eftersom jag aldrig såg dom.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!