pitebor.... 2!!!
borde vi inte protestera, att vi måste få mer timmar per dygn?
borde vi inte protestera, att vi måste få mer timmar per dygn?
nä men va nu, dog alla...eller tog timmarna på detta dygn slut?
måste bara lägga in en länk hära...ååå vad jag tycker att den är rolig, nästan lika bra som mig på att använda strupen http://crass.on.ru/flash/bbird.html
chicachula : muhahaha det är en riktig stämningshöjjare det där, trots den lite sorgliga texten
hohoooo skriver härifrån lovikka haha exotiskt va?
Imorrn blir det hemfärd, se om huset och alla djuren står kvar på plats.
Hmmm negerbollar lät faktiskt inte illa, däremot kaffe hahaha jag har ju inte vuxit upp och börjat dricka det än. Luktar gott och ser mysigt ut att kunna dricka en kopp java men tvi vale vad det smakar
Slarva: Vaa ska ni käka hästen?
har oxå varit och gjort staden osäker idag, letar nå jäkla kläder till ett bröllop vi ska på till helgen..vårdad klädsel..jag som bara har typ jeans och i övrigt en svart färgskala.
Och så känner jag faktiskt att jag inte vill köpa en ny mundering änkomt för ett bröllop utan det ska funka till vardags oxå.
Sen så har jag ju faktiskt kännt en sån där känsla av att jag vill göra nåt drastiskt så idag gjorde jag slag i saken och piercade mig hahaha *skakar på skallen*
Nåt spännande måste man ju hotta upp vardagen med
Hmm svårt att beskriva men i örat, som rakt igenom brosket...inte på samma rad man normalt sett sätter örhängen..kommer inte på vad piercingen heter och bättre förklaring har jag inte hahahaha
Tjaaa tydligen är det inte vad som räknas till vårdad klädsel som jag då har hört runt =)