pitebor.... 2!!!
MEN var är alla nu då, är jag ensam..innebär alltså att jag kanske borde dra mig mot sängen
MEN var är alla nu då, är jag ensam..innebär alltså att jag kanske borde dra mig mot sängen
hhahaha shit jag fick 15/18 på 7 minuter.. va tvungen avbryta och ska springa ut och avlösa på jobbet..men tror att jag hade skrapat ihop ett till rätt annars
Astri: Tyckte du att mortuary va bra? Själv såg jag tales of terror igår, en massa korta skräckfilmer och det var det värsta och sämsta jag har sett men det jämställdes med the grudge bla...så hyr den inte, låna den inte och ger någon den till dig så kasta den
vill oxå se en ruskigt bra skräckfilm, så länge sen man fick se någon sån faktiskt
Jag undrar vem fan som sitter och ger filmerna betygen som man ser på fodralen för dom stämmer ju väldigt sällan. Jag menar tales of terror var lååååångt ifrån skrämmande, tom krilles småborsor som var här orkade inte se klart den för att den var så löjlig och ändå jämställdes den med the grudge och undrar om det inte var the ring oxå.
Hmm jag tycker ändå att wrong turn var rätt så hyffsat bra, har kunnat se den två gånger tom haha så hyr den Astri!
Jeepers Creepers 2 var bra oxå, dock inte ettan
nä några undomar (klassiskt va?) kör fel och blir utsatta för några varelser som är en aning inavlade som börjar jaga dom
dio...40 year old virgin, den somnade jag rätt tidigt till -urkass vill säga
gomorron, sitter här och funderar på att kanske klä på mig medans den lilla wilda sover.
Måste gå ut och flytta på bilen för idag kommer en container hit, eller rättare sagt om 45 minuter. Vi ska slänga tegelpannor ikväll och byta tak dom här närmsta dagarna
Har någon bokat in nån särskild semestertripp i sommar?
Baah fyyy fan va skit det kan gömma sig under ett tak... Massa antikt barr och skräp!
Nåväl allt är rivet och takläggarna kommer imorrn ,gu va skönt att få det där bortgjort så som vi väntat på det
blir sånt här planja royal, sånt som ser ut som tegelpannor fast i plåt.
Fick tag i plåt för skitbra pris, men då fick vi vänta drygt en månad på det oxå hade ju definitivt varit bättre att ha gjort det i maj...nåja inte jag som ska lägga plåten hehehe och stekas!
Hmmm men jag har hört att Erik hör sig för om att få nån att hjälpa till i badrummet haha han verkade inte riktigt ha tänkt sig att göra det själv
han hörde med en på jobbet som jobbar med oss nu som är kaklare och klinkrare...
hahaha jaaa du blond är han alltid =)