Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

Chicachula: tror oxå att jag tänkt slänga in..hmm näää inte handduken för den tänker jag ta fram..en dusch sitter fint efter dagens jobbande här hemma

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Pippiprollan: då vet jag definitivt vem det är haha han är rätt lustig =)

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

chicapicasnolichula-:; det är möjligt, måste bara veta när takläggarna kommer eftersom ostkroken jobbar haha

• colubrid

vet ni vad samekvinnan kallar sin dildo? -Fusklapp

• colubrid

chicachula: aah så det var kvar alltså? Perfekt!! Köp inte för många firrar bara, lätt att man gör det lite trångt åt dom och köper ni sånna som ynglar av sig lätt  blir det trångbott

• colubrid

MOOOORRR och spott. datorn kraschade i onsdags, min "kära" storebror skulle va dataexpert och hade sönder datorn...hela moderkortet kraschade och eftersom vi bara hade ett gammalt rackel så va det inte bättre än att  vi fick beställa en ny dator, ingen ide att fixa upp skräpet.
    Så nu har jag en ny dator, men däremot så jävlas det att få igång icq och msn...alltid nåt som ska rackla.

• colubrid

Astri: jo men det är inte helt klart...har haft bråda dagar här att hinna med allt och gården ser ut som kom och hjälp, imorgon drar vi dessutom till krilles morsa så måste hinna packa och grejja oxå, samt skaffa lite djurvakt här hemma.
    Borde även hinna med att städa lite här det ser förjävligt ut här inne oxå

• colubrid

Astri : hela röva full hahahaha jaja det hinns väl med det som hinns med.
    Det braiga är ju att vi fått den nya datorn så jag kan fl:a lite i all misär som råder här hahahahahha

• colubrid

fast gamla icq får jag fan inte igång och inte gamla msn heller...bajsigt värre
    jäkla datorer

• colubrid

hehe som min kära sambo säger -lär känna dina fiender hahahaha

Svar på tråden pitebor.... 2!!!