Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Go morron på er!
    Vi fick tillslut lite sömn inatt. Verkar som att det går lite bättre att somna hos pappa som inte luktar mat...
    Idag ska vi till tant Gunhild på BVC och se om dagsvikten gör henne nöjd... sen ska vi ut till mamma och se om fölet vuxit något. :)

missteddy: Nix, har inte provat det än... ska till apoteket idag.

jessi: Tack för tipset, ska försöka mig på det om jag vågar. Frida är ju stor och tjock och min arm är inte så grov och stark! :)

• Slarva

Ååå va roligt med altan, jag vill också ha huuus!

Å fika vill jag också ha... tur att frysen är tom på godsaker annars vet jag en som skulle ha stora problem med att tappa kilon!

• Slarva

Ahhh... nu fastnade jag och börja kolla på hus, jag som har bråttom till BVC!
    Tänk om man hade pengar och kunde köpa värsta huset...

Ha en bra dag brudar!

• Slarva

Det gick bra hos BVC idag... Frida hade gått upp till 4,3kg så tanten blev nöjd och sa att hon verkar få i sig ordentligt med mat. Så det var skönt.
    Hamnade på bullkalas hos mamma och Frida är nöjd över att få bli buren av sin mormor...

Ska ut och titta på fölen strax.
    Tjingeling!

• Slarva

fam Eklund: Existerar det billiga frisöerer överhuvudtaget?
    Tycker det är dyrt överallt och nu på sommaren är det dessutom världens kö för att få en tid.

Tur att man inte går till frisören alltför ofta! :)

• Slarva

Go morron!
    Vad gör ni idag?

Jag sitter här med lillan i knät och försöker få henne lugn så man kan få i sig lite frukost. Sen ska jag försöka ta mig ut i solen...

• Slarva

Köpte miniform igår och provade på kvällen innan hon åt men jag vet inte om jag märkte nån skillnad. Ska prova igen nu när det är dags för amning, bara jag får i mig frukosten själv först...

• Slarva

ÅÅååå Äntligen har hon somnat, lämpligt till att hela dagen passerat typ. Ska packa ihop lite grejjer och åka till Blåsmark. Ryktades om att jag ska få mat hos svärmor ikväll! :)

Ang. PDOL så har jag fått för mig att onsdagskvällen är nästan som torsdagen var förr men jag vet inte?! I år har de väl dessutom gjort om en massa.

Ha en bra dag brudar!

• Slarva

astri: Har de inte flyttat hela kalaset ut på sundsgatan och dragit ner antalet scener till två st och iochmed det minskat utbudet på artister?
    Kanske är jag som missuppfattat allt iofs, för det är jag bra på! :)

• Slarva

Det står säkert allt på www.pdol.se
    Nu måste jag dra mig ut... ser ut som att solen är påväg bort också!?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!