Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Hallå på er!
    Jag och en kompis har varit på stan en stund idag, men jag blir såååå stessad av allt folk och sen av att ha en unge i vagnen och veta att hon lär vakna och föra ett jäkla liv så vi blev inte långvariga. Lyckades köpa mig ett linne iaf så jag har nått klädesplagg att ha på mig då man inte är hemma...

astri: Jag såg dig allt på Rumba idag! Du kan inte hålla dig från den affären va?

• Slarva

astri: Jag hade fått en jacka till Frida av en faster, den var i stl. 94 (!) och eftersom att hon inte lär kunna ha på ett bra tag så tog jag mig friheten att byta till nått annat.
    Kände mig rätt så vilsen där inne... och vad otrevlig jag var då som inte hälsade heller!

Hur fasen kan man köpa nått i stl 94 till en 1 månad gammal bebis?!!

• Slarva

colubrid: Du kan väl ha jeans och köpa nått "vårdat" till överdelen?

Jag är nog iofs inte direkt rätt person att ge någon råd om klädsel...

• Slarva

Jaa, det är ju jättebra att ha kläder att växa i (det är det enda vi har fått) men 94 var ju lite väl stort tycker jag. När hon kommer att kunna ha det så finns det säkert ännu snyggare kläder att välja på!
    Böt till en body med zebror på i stl 68 istället!

colubrid: haha, precis så är det här också.
    Blev skitnöjd idag när jag fick på mig mina trasiga fula jeans igen som jag brukar ha i stallet! :)

• Slarva

Åååhh... mina grannar har en flirt på g! Tjejen som bor snett ovanför har inte alla getter hemma, hon behöver assistenter och pratar så HÖGT att man hör henne genom väggen ibland. Killen som bor ovanför verkar också ha trasig hage till sina getter. Nu har de iallafall nånting ihop för de sitter och surrar på balkongen som värsta nyförälskade paret, man kan inte undgå att höra dem, okej jag har balkongdörren öppen och spänner öronen. Men det är riktigt roande att lyssna på dom... *hoho*

• Slarva

Hallåj!
    Sitter här och läser om barn som nästan blir kidnappade i utlandet och kom att tänka på en sak jag hörde i helgen.
    En kvinna hade lämnat sin dotter i lekhörnan på Coop och när hon skulle gå och betala såg hon hur en man försvann med dottern i handen. Hon hade skrikit efter honom och tillslut släppte han flickans hand och försvann.

Man blir ju mörkrädd, händer sånt här verkligen i lilla Piteå?!!

• Slarva

Fam Eklund: Jag har gjort praktik på Western Farm en sommar och tror säkert att barn i alla åldrar (även vuxna) uppskattar stället jättemkt. Händer saker hela tiden och finns hur mkt som helst att titta på.
    Själv uppskattar man mest pubben på kvällen!

• Slarva

Ååååh, jag vill också till Lycksele på djurparken! Fyyy va roligt!!
    Vi ska till Umeå hos Mattias storebror i helgen så jag tänkte passa på att utöka min garderob lite. Visst trivs jag i de enda 2 plagg som passar just nu men det vore ju skönt att slippa gå naken när de ligger i tvätten!
    Får väl se hur det går att ha lillan i bilen så länge.

Hare bra allesammans!

Å GRATTIS JESSI!!

• Slarva

Hej å hå!
    Vad skönt Jessi att du fått en lung kille! :) Så himla söt han är... rödhårig eller luras bilden?
    Hur är det med dig då? Hunnit vila upp dig något?

Med oss är det bara bra, vi har överlevt helgen i Umeå och Frida har varit snäll som ett lamm hela tiden. Hunden var 10 ggr jobbigare än henne!
    Var på stan igår och letade kläder men självklart så hittar man inget om man tror att man kan ha samma storlek som man hade sist man köpte jeans för ett år sedan. Så jag tröstshoppade en skjorta och ett par linnen istället, sen åt jag en stor glass och handlade kläder till Frida på Polarn & Pyret!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!