Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Ska ni träffas klockan 10 i badhusparken imorrn?
    Det var lite väl tidigt för mig och Frida men vi kanske dyker upp när vi har vaknat om det inte blir alltför sent. Skulle verkligen behöva komma ut och se lite folk... :)

Nu skriks det efter mat här så det är väl bara till att langa fram skafferiet, igen!

• Slarva

astri: Jag är här... smyger lite i vassen, det är så svårt att skriva när man gungar barnvagnen, lättare att scrolla runt och läsa istället! :) Men nu tror jag lillan somnat, äntligen!

Tror nog att Callisto79 har flyttat hit men jag kan tänka mig att man inte packar upp datorn det första man gör och kopplar in den i väggen för att surfa på fl.
    Kanske inte ens har kopplat in internet i huset juh!
    Jag ska till Lillpite senare i veckan så jag kan spionera i fönstrena och se om dom fått fram datorn... ;)

Hm.. börjar jag bli trött kanske när humorn sjunker!

• Slarva

Lessen astri, men jag måste lämna dig jag med. Annars får jag nog ingen sömn alls den här natten!

Go Natt

• Slarva

Go kväll!

SuperGrattis till jobbet Carre!!! Är det heltid eller?
    Vad spännande, och kul att vara med i företaget direkt från starten...

Hade ni trevligt i parken idag? Jag var faktiskt vaken tidigt i morse men fegade ur lite pga vädret... Tycker att vi kan träffas i Öjebyn här på stranden nån varm dag eller nått!

• Slarva

astri: Tack, jag mår bra men är grymt trött och tänkte försöka få lite sömn nu innan lillan vaknar och ska ha mat igen...!
    Hur mår du själv?

Ska sätta lite mat till magen. Åt palt hos mamma till middag, man blir ju så mätt av det men mättnaden varar inte länge.

• Slarva

carre: 30 timmar/vecka är ju helt underbart. Jag har jobbat 20 timmar/vecka i vintras och det är nästan för lite.
    Jag vill också ha ett nytt spännande jobb! :) Fast först kanske jag ska vara hemma och vara föräldraledig, konstigt att jag ens kan tänka på att vilja ha ett jobb just nu!

Dags att hoppa till sängen så jag får ett par minuters sömn nu då!
    Go Natt brudar...!

• Slarva

Go morron där ute!
    Jag och Frida har haft en riktigt sovmorron idag och skulle säkert ha sovit än om inte mamma ringt och väkt oss!
    Har nyss ätit frukost och funderar på om jag ska orka packa in oss i bilen och dra till Blåsmark för att äta våfflor hos farmor... Kändes som att det var mycket jobb för ett par våfflor. Blir nog en innedag här hemma istället.

A N: Å va kul att höra hjärtljud! Hur är det med dig annars? Har illamåendet och tröttheten gett med sig eller?

Vad gör alla idag? Ute och solar och badar kanske iofs... :)

• Slarva

astri: Såg faktiskt att du lyste grön så jag antog att du fanns här nånstans du med!
    Har du stuckti ut stortån och kännt på värmen? Vågar man kliva ut genom dörren eller får man en värmechock?!

• Slarva

Hm... häll lite strössel på yoghurten? =D

• Slarva

Solen är väl mindre stark på eftermiddagen och man bränner sig inte lika lätt då...
    Risken är att jag blir rödare än en kräfta om jag visar mig i solen och det vill jag ju inte så jag stannar nog inne!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!