Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

astri: Vi har varit hos Mattias storebror i Umeå hela helgen och passade på att shoppa lite under lördagen.

Ååå Jag skulle äta fil och müsli till frukost, brukar hälla i lite extra russin för att det är så gott men idag så tog jag det sista filet ur paketet och när jag hällde på russin så kom halva paketet. Eftersom att jag var vrålhungrig och kylskåpet är tomt så var det bara till att äta upp, undrar hur bra man kommer att va i magen idag?!

Vad pysslar alla med i sommarens soliga dagar?

• Slarva

Go kväll!
    Jag har köpt en Loka och fått en sån där kod man får ladda ner en låt från cdon.com med, men jag kan inte komma på nån bra låt att ladda ner. Någon som har ett bra förslag?

• Slarva

Hallå!
    Här mås det bara fint!
    Hur mås det själv?

Är det så varmt som det ser ut ute eller är det bara en synvilla? Verkar ju då blåsa som vanligt iallafall!

• Slarva

Hm.. kanske man måste sätta lillan i vagnen och gå ut en stund då.

astri: tror du inte att det blåser en massa på havsbadet? Eller kanske är det bara i buskarna här utanför det blåser orkan?!

• Slarva

Hahaha, jag har slutat bry mig om vad andra tycker och badar tillochmed på badhuset numera! Låt dom titta för fan, har dom inte sett en kvinnokropp i bikini förr så är det väl dags nu!

• Slarva

astri: modig vettfan om jag är, dum kanske!

• Slarva

Sabina: Du har lyckats få mig till att börja med dessa jäkla omröstningar! Nu är jag ju nästan beroende av dem!

Hoppas regnet kommer hit med så jag slipper ha dåligt samvete över att vi sitter inne heeela dagen!

• Slarva

Fam Eklund: Under verktyg och Internet Alternativ byter du startsida.

• Slarva

sabina: Nä, jag är inte med i någon fler än, men spanar efter en ny!

• Slarva

Är det nån som varit i Granparken nått i sommar?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!