• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

uhmm.. ska du till tvättstugan för att äta glass?? ehehe.. varför inte??

• astri

Jamen om jag äter glassen i tvättstugan slipper jag dela med mig till alla barnen och ex-amken som sitter barnvakt = massor glass till mig!! *mohahhahaha*

• Carre

smaaaaaaart!!! har själv ingenstans att äta glass själv utan att bli upptäckt.. så synd om mig..
    Nä, nu ska vi ute.. ha det så bra!!

• Carre

Ohh vad smart jag är!! Sitter här ute på altanen med min laptop.. helt underbart!! Sebastian är ganska lugn ikväll så det blir inte så mycket jagande

• astri

Härligt!!

Min laptop laddade ut!

Vad kan man köpa till ett par ytligt bekanta som gifter sig?
    Och för vilken summa? Vi fick för 99:- eller 199:- beroende på var det köpte det av dem, men det får man ju inget för!!
    Så jag är lite kluven, ska man ge dem något bajsigt bara för att ge för samma summa eller ska man ge dem en bättre grej? Och vad?!

• Carre

JAg personligen tycker om att ge presenter som jag själv skulle vilja få, så inget bajsigt så att säga. Kanske nåt till deras hus/lägenhet?? typ en skål från duka eller inspiration.. det brukar vara popis och uppskattat

• astri

Mmm, jag gör samma sak när det gäller julklappar, födelsedagspresenter och så, men det här paret... 'suck'
    Jag känner de inte särskilt mycket, men jag har fått för mig, kanske helt felaktigt vem vet, att det BARA duger det bästa. Att om det blir fel och man ger efter vad ens egen ekonomi tillåter så kan de kanske säga lite missnöjda saker bakom ens rygg.

Åååå, varför kan det inte vara lika enkelt att köpa åt dessa som åt Eriks kompisar som ska gifta sig i sommar?!

• astri

Satt och tittade i Inspiration och fastnade för en Jamie Oliver Shaker för 279:- den verkade cool!
    Eller så en liten Gula Änkan och några mer exlusiva chokladbitar
    eller så.... ÄH! Jag vet inte!

• Carre

Mina barn får ibland också såna billiga-sista-minut-presenter men till de som ger såna presenter brukar jag köpa nåt lite dyrare och finare som en slog i ansiktet, vet du vad jag menar??.. då brukar de bli lite paff att se att jag är inte lika billig som dem hehe

Svar på tråden pitebor.... 2!!!