• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • missteddy

vem säger man behöver ha sex med han man kan väl ha en ung 25 åring på sidan om eller som pappa sa till mamma när hon fyllde 50 nä du gumman nu ska jag nog byta ut dej till 2 st 25 åring för du börja bli gamal och till saken hör att han är 5 år äldre.

• astri

Åååå, vad jag älskar att svamla på
    Jag har kommit in i min jättefina tankebanor-babbla ihjäl folk-fas

Kanske man skulle ta tillvara på det och försöka sig på att tackla min uppsats?!
    Meeeeeen, den är ju inget rolig!!

• astri

missteddy:

Sant!!

Mmhm, det där med att byta till sig en yngre modell, det fick jag oxå höra av mitt xx. När jag blev över 20 så skulle han byta ut mig mot något yngre, han gjorde det oxå, men glömde säga det till mig
    Sen när hon blev över 20 så skaffade han sig en ny modell igen, fast den här gången hade hans andra tjej hunnit dumpa honom innan.

• missteddy

hehe ;-D du kanske ska slänga dej över din uppsatts så den blir klar

• astri

Mmmm, skulle nog vara en ganska bra idé.

Du får ha det trevligt i helgen!

Sov gott!!
    Jag vet att jag inte kommer få sova alls i helgen, plugga, städa, tvätta heter det som hindar sömnen.
    Vilken tur att man kan överdosera socker och vara igång ett dygn eller två

• astri
    Huuungrig!!
    Har tråkigt!!
    Varför sover alla?

"Snön ligger vit på taken,
    endast tomten är vaken"
    *Hmmm* Förutom det där med snö.... innebär det att jag är en tomte ?
    Nja, inte är det väl riktigt så, vi är ju då 18 ute på FL.

• astri

Fel fel fel fel fel, som Brasse i Fem myror är fler än fyra elefanter skulle ha sagt, det var 22 stycken till som var ute!!
    Varifrån fick jag 18???!

• Slarva

Astri: Har du pluggat till klockan 5 imorse?!

Nu börjar det likna sommar ute, imorse hade jag bara kjol och t-shirt på mig när jag var ute med hunden. Huuur skönt är det inte att slippa ta på sig en massa kläder! :)
    Idag blir det nog en heldag i solen igen...

Vad ska ni göra?

• Carre

Oj oj.. var du uppe så sent Linda??

Jag bestämde för att inte läsa igenom alla era inlägg när ni pratar om att gifta sig med en gammal gubbe.. började se bilden i mitt huvud och den var inte vacker måste jag säga hehehe

Vad händer idag? MArtin börjar jobba kl. 10, han åt frukost nyss och blev sugen på glass, så han tog fram en glass strut och då blev Sebastian sugen så klart, så nu sitter Sebastian här och äter glass också så här tidigt på morgon Jag är inte så glad för det men vi kör så att om en säger en sak först då får inte den andra motsäga h*n framför barnen.. bara om det är nåt som ABSOLUT den andra är emot.. men glass är inget jag skulle bråka om

Sen när han åker ska vi ute så Sebastian får springa på gården och gunga lite (vi har gungor på gården), och Dani för sitta i vagnen och bara titta på eller sova om hon är trött

Nä, nu sover säkert alla.. ska surfa lite och återkommer senare!

• Isa590

Oj,vad tidigt man vaknar nu.Det är så ljust i sovrummet att det inte går att sova.Var uppe 06.15.Eftersom mamma passar våran dotter så passade jag på att tvätta och städa nu på morgonen.Det är så skönt att få det bortgjort!!!
    Gud vad varmt det är ute.Ska vara ute hela dagen.
    Vad ska ni göra??????

Svar på tråden pitebor.... 2!!!