• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

I understannnnnnnnd!! Tack för upplysningen Linda

Nä, nu ska jag gå och äta chokladpuffar i lugn och ro, annars Sebastian snor de igen imorgon.. skitunge!!

God natt och vi syns imorrn!!

• missteddy

nu svarade jag på vilket statoil det var inte husen. de på lassaretvägen menar du då eller ? är nu inflyttad (sedan 5 år snart) vet inte så mycket om områden man ska vara glad att man hittar hem ibland

• astri

Aaaah!! tänkte inte på det... Jag var så inrutad på att alla visste vart Statoil låg... My bad - man ska inte ta saker för givet, jag vet det, men gör det i alla fall. Lika dumt som när man säger till någon "så där som - du vet" - det förutsätter ju att vi har exakt samma värderingar och tankebanor för att den andra ska veta det jag förutsätter att den vet

Nää, Lasarettsvägen är de som kallas punkthusen. De där gula med cypressens dagis - de hör till Strömnäs, eller ja, det gör ju punkt oxå, men de ligger precis bakom lasarettet. Jag brukade sitta och titta in i ett fönster på kvällarna när jag hade riktigt tråkigt.
    men jag hade en kul granne som brukade komma och hålla mig sällskap klockan tre på natten ibland
    Oooo, vilka fester vi hade *suck* Nu blev jag lite nostalgisk.... Visst får man det så här på kvällskvisten?

• astri

Carre:
    käka ett par chokladpuffar åt mig meed

God natt, sov gott!
    Höres!!

• missteddy

här ser jag inte mycket alls ser en äldre man som bor i huset mitt i mot att kratta eller klippa gräset hur upphesande är det

• missteddy

man kanske ska byta ut smabon mot en äldre man istället om man har tur så kanska han är rik och dör och jag får ärva allt

• astri

Göra en anna nicole smith menar du ? Det skulle inte vara helt fel

• missteddy

ja lätt förtjänta penngar ju !

• astri

Jo, kanske, kan du tänka dig att ha sex med en 98-årig gubbe?
    Okej, orkar han så visst förtjänar han ju sex som vem som helst, men hur hittar han den bland alla hudveck som jag förutsätter att han har. Jag menar kroppen samlar ju på sig en och annan rynka genom åren

Och den stora springande punkten i den här frågan är ju egentligen - vart hittar man en gammal skröpplig miljardär här i Piteå? Som dessutom är ledig och singel utan en snygg 18-åring hängande i armvecket på rullatorn?!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!