• Carre

pitebor.... 2!!!

Gud vad ni skriver!!

Isa: Vad roligt att allt gick bra på UL:et, man glömer aldrig den där känslan av att få sett bebisen för första gången Så härligt!!

Linda: Usch stackars dig som är sjukt.. men det är kanske konsekvensen till att du skrev inlägget 3000 igår på ett tjuvigt sätt?? skojar bara!!

Sabina: Imorgon går det inte så bra för mig att fika.. ska på AMS sen har jag några ärende att göra så morgonen är faktiskt fullt upp.. men vi kan ta det nån annan gång, jag e osså fikasugen!! (det är jag alltid!! )

Callisto79: Vilket fint hus ni har köpt, ni kommer säkert att trivas jättebra här i Piteå.. jag flyttade från annan sidan jorden och trivs bra än så länge

• Carre

Tinzu: Jag blev mamma när jag var 29 och måste säga att man är altid redo för föräldrarskapet, så åldern spelar inte så stor roll

• Carre

Linda: jajamen!! övertygad

OT: jippie!! Supernanny är tillbaka!! hehehe

• Carre

Gomorron alla!!

Linda: Läste jag fel eller är din son ff på dagis, eller menade du kanske dotter??

Det gick allt snett imorse.. Skulle stiga upp kl. 8 för att jag skulle på AMS 9.15 på en basinformation och så kommer sebastian in och väcker oss imorse, när vi kollar klockan då är den 9.28!!! Larmet gick aldrig!! Så då var det bara att ringa och dra en liten vit lögn.. men de gick på den

• Carre

Sandra: Ja, det var nog skönt, men lite stressigt var det också hehe..

• Carre

utråkad är jag med.. och vädret som inte hjälper till så att man kan ha det lite roligare.. bläh!

Jag kan rekommendera en super duper rolig DVD box

www.dvdpris.com/74965

Little Britain.. nån som har sett programet?? tycker att de är ass roliga!

• Carre

uhmm BBC prime och de har sänt det på SVT nångång.. funderar på att köpa boxen åt Martin.. vi har bröllopsdag den 21 juni.. eller var den 22:a?? uhmm.. det var midsomarafton 2002

• Carre

Ja.. det är nackdelen med att gifta sig på midsommarafton.. man kommer aldrig ihåg datumet man gifte sig på heheh

Har kan du läsa mer om programmet
    www.bbc.co.uk/comedy/littlebritain/

Ja, den 21:a har jag skrivit upp att jag kommer till Öjebyn för att äta tårta!

• Carre

Nu kommer jag.. återkommer senare!! Ha det bra!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!